سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در آئین اختتامیه؛

معرفی برگزیدگان جشنواره ملی ماه در برکه

چهارمین جشنواره ملی ماه در برکه در سفید شهر از توابع شهرستان آران و بیدگل با معرفی برگزیدگان، پایان یافت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آئین اختتامیه چهارمین جشنواره ملی ماه در برکه ، در سفید شهر از توابع شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

در این آئین که با حضور نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، برگزیدگان چهارمین جشنواره ملی ماه در برکه مشخص و جوایز خود را دریافت کردند.

دبیر چهارمین جشنواره ملی ماه در برکه در این آیین با اشاره به انتشار فراخوان چهارمین جشنواره ملی ماه در برکه با محوریت عید بزرگ غدیر و شخصیت امیرالمومنین(ع) گفت: استقبالی که از جشنواره شاهد بودیم بسیار قابل توجه بود و بیش از ۳۰۰ اثر از شهرهای مختلف کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

غلامی با بیان این که داوری آثار پس از پایان فرصت فراخوان آغاز شد، اظهار کرد: پس از داوری آثار دریافت شده از شرکت کنندگان در هر بخش سه نفر به‌ عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

وی به برگزیدگان بخش‌های مختلف جشنواره اشاره کرد و افزود: در بخش شعر محسن کاویانی و حسن خسروی از قم و فاطمه حلیمیان از مشهد به ترتیب جایگاه اول تا سوم جشنواره را به دست آوردند و هیأت داوران اشعار علی سلیمانی، علی فردوسی، حسین طاهری را نیز شایسته تقدیر دانست.

غلامی اضافه کرد: معصومه حیدری، مهدی مولایی، فائزه خیامی نژاد نیز در بخش پیامک ادبی رتبه‌های برتر را کسب کردند.

دبیر جشنواره شعر، پیامک ادبی و نقاشی کودک و نوجوان را به عنوان سه بخش این جشنواره معرفی و تاکید کرد: آثار دریافتی در هر بخش در آینده به نام صاحبان اثر در مجموعه ای منتشر خواهد شد.

وی  هدف از برگزاری جشنواره را توسعه و ترویج فرهنگ غنی غدیر خصوصا در فضای مجازی و جذب مشارکت حداکثری مردم دانست و تاکید کرد: آئین اختتامیه چهارمین جشنواره ملی هنری ادبی ماه در برکه پنجشنبه ۱۶ شهریورماه با حضور مسئولان و شعرخوانی شاعران مطرح کشور در مهدیه سفید شهر آران و بیدگل برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/م

 

اختتامیه جشنواره ملی ماه در برکه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.