سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بارندگی در مازندران بدون خسارت

بارش باران شدید و رعد و برق دیشب و بامداد امروز در مازندران با هشدار روز گذشته هواشناسی استان مبنی بر احتمال وقوع آبگرفتگی معابر و سیلاب خسارتی به همراه نداشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، علی اصغر احمدی مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: خوشبختانه باد نسبتا شدید وباران بامداد جمعه هیچ گونه خسارتی در استان نداشته و وضعیت شهر‌های استان کاملا عادی است.
وی به شهروندان و مسافران توصیه کرد: از تردد درحاشیه رودخانه‌ها ومسیل‌ها ونیز انجام ورزش‌های آبی و استفاده از شناور‌های سبک و تفریحی دراین مدت پرهیز کنند.

بارش  ۱۰۸ میلی متر  در رامسر 


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، رئیس گروه پیش بینی و پیش آگاهی هواشناسی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: بارش باران بامداد جمعه در مناطق مختلف مازندران که شدت آن در شهرستان رامسر در غرب این استان حدود ۱۰۸ میلی متر گزارش شده، چهره گرمازده این استان را بعد از حدود دو تا سه ماه خنک کرد.


بسطامی افزود: دمای هوای مازندران هم برای روز جمعه که نسبت به روز قبل پنجشنبه ۶ تا ۱۲ درجه در مناطق مختلف کاهش یافته، بسیاری از مسافران تابستانی که با نصب چادر در پارک‌ها وبوستان‌ها اقامت کرده بودند، باعث غافلگیری آن‌ها نیز شده بود.
وی گفت: ایستگاه‌های کلوده محمودآباد با ۵۰ و میاندورود با ۴۴ میلی متر در رده‌های بعدی بیشترین بارش‌های ثبت شده بامداد جمعه درمازندران بوده است.


اصغر بسطامی افزود: حداکثر شدت باد ثبت شده دراین مدت نوشهر با ۶۸ و رامسر با ۵۴ کیلومتر بر ساعت بوده است.


رئیس گروه پیش بینی و پیش آگاهی هواشناسی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: سامانه ناپایدار جوی از روز شنبه به تدریج از استان خارج خواهد شد و از روز یکشنبه آسمانی ابری، خنک و همراه با افزایش تدریجی دما پیش بینی می‌شود.


انتهای پیام/آ


آبگرفتگی معابر مازندران بدون خسارت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.