سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای کشور:

قابلیت جذب دانشجویان در دانشکده و آموزشگاه فنی‌وحرفه‌ای ۲ برابر است

رئیس دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای کشور با اشاره به اینکه اکنون ۲۰۰ هزار دانشجو در دانشکده و آموزشگاه فنی‌وحرفه‌ای تحصیل می‌کنند گفت: قابلیت جذب دانشجویان در دانشکده و آموزشگاه فنی‌وحرفه‌ای ۲ برابر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ناصر شمس ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح‌های دانشکده فنی و حرفه‌ای امام خامنه‌ای بوشهر با بیان اینکه دانشکده و آموزشگاه فنی و حرفه‌ای از نهاد‌های کارآفرین کشور هستند اظهار داشت: افزایش هنرستان‌ها و رشته‌های کارودانش ضمن تربیت نیروی فنی و مهارتی، زمینه اشتغال‌زایی و کارآفرینی جوانان را فراهم می‌کند.

وی، با تاکید بر لزوم ایجاد و توسعه رشته‌های فنی و حرفه‌ای متناسب با ظرفیت‌ها و قابلیت‌های استان‌ها افزود: ایجاد رشته‌های متناسب با ظرفیت اشتغال‌زایی هر استان در دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای توسعه می‌یابد.

رئیس دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای کشو، ظرفیت استان بوشهر در رشته‌های اشتغال‌زایی مهم دانست و خاطر نشان کرد: توسعه رشته‌های مرتبط با صنعت نفت، گاز و صنایع نیروگاهی در استان بوشهر مورد توجه قرار گرفته و در این راستا بر اساس ظرفیت‌های استان رشته‌های جدیدی ایجاد می‌شود.

شمس با بیان اینکه ۱۷۲ دانشکده و آموزشگاه فنی‌وحرفه‌ای در کشور فعالیت می‌کنند تصریح کرد: اکنون ۲۰۰ هزار دانشجو در دانشکده و آموزشگاه فنی‌وحرفه‌ای تحصیل می‌کنند که قابلیت جذب دانشجویان در این مراکز آموزشی ۲ برابر است.

انتهای پیام /پ

قابلیت جذب دانشجویان در دانشکده و آموزشگاه فنی‌وحرفه‌ای ۲ برابر است

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.