سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغازسال تحصیلی جدید جامعه المصطفی العالمیه

سال تحصیلی جدید جامعه المصطفی العالمیه امروز با حضور مدیر حوزه های علمیه کشور و جمع کثیری از طلاب خارجی مقیم قم آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛ سال تحصیلی جدید جامعه المصطفی العالمیه صبح امروز با حضور آیت‌الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور و آیت‌الله مقتدایی رئیس هیئت‌امنای جامعه المصطفی، استاندار قم و جمع کثیری از طلاب خارجی مقیم قم در سالن جلسات مجتمع امام خمینی(ره) رسماً آغاز شد.

معاون آموزشی جامعه المصطفی العالمیه در این مراسم با اشاره به اهمیت داشتن برنامه‌ای مدون و دقیق برای پیشبرد اهداف تحصیلی در این مرکز آموزشی اظهار داشت: شعار امسال جامعه المصطفی العالمیه" تحول نظام جامع آموزشی و مرجعیت معرفتی المصطفی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی عباسی با تأکید بر تجلیل از واحدهای نمونه این موسسه در نقاط مختلف دنیا افزود: مراکز و مؤسسات المصطفی که استاندارهای آموزشی و پژوهشی مدنظر موسسه را تأمین کرده باشند از سوی مدیران المصطفی العالمیه(ص) مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

معاون آموزشی جامعه المصطفی(ص) با اشاره به شعار تحصیلی امسال این موسسه افزود: هدف این موسسه قرار گرفتن در جایگاه مرجعیت علمی و معرفتی در کشور است که در این راستا نیز در علوم انسانی و اسلامی ازجمله پیشتازان مراکز آموزشی در کشور است.

گفتنی است در حال حاضر 150 رشته و گرایش در حوزه علوم انسانی و اسلامی در مراکز آموزشی داخل و خارج از کشور این موسسه در حال تدریس و فعالیت هستند.

همچنین در راستای ارج نهادن به جایگاه و تلاش‌های علمی طلاب ممتاز و ایجاد روحیه نشاط در بین طلاب، در این برنامه از 44 طلبه ممتاز این دانشگاه تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ش

سال تحصیلی جدید جامعه المصطفی العالمیه آغاز شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.