سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دلیری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

نیمی از هزینه ورود شرکت‌ها به بورس را معاونت علمی می‌دهد

معاون جذب سرمایه معاونت علمی ریاست جمهوری گفت: نیمی از هزینه 30 میلیونی شرکت‌های دانش‌بنیان برای ورود به بورس را معاونت پرداخت می‌کند.

علیرضا دلیری معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفت و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به این موضوع که برای حضور شرکت‌ها در بورس 2 مسیر طی می‌شود، اظهار کرد: یک بحث صندوق‌های سرمایه‌گذاری‌های بورسی است و دیگری عرضه سهام شرکت‌های دانش بنیان که تا به امروز ٦ صندوق سرمایه گزاری بورس تشکیل شده و در ارتقای شرکت‌های دانش بنیان بسیار موثر بوده اند.

معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با ذکر این موضوع که ما در بورس تابلوی اختصاصی شرکت‌های دانش بنیان داریم، اظهار کرد: بیش از ٢٦٠ شرکت تا به امروز توانسته اند به بورس و این تابلو وارد شوند و به درآمد بالای ١٠ ملیارد تومان برسند.

وی ادامه داد: حدود ۳۰ میلیون تومان هزینه ابتدایی این شرکت‌ها برای ورود به تابلوی بورس است که نیمی از آن را معاونت پرداخت می‌کند، همچنین برای بهبود عملکرد شرکت‌ها و آشنایی بیشترشان  چهار دوره آموزشی با حضور فرابورس برگزار کرده ایم.

دلیری با بیان اینکه در حال مذاکره با شرکت‌های دیگر برای ورودشان به تابلوی بورس هستیم، یادآور شد: به دلیل اینکه ارزش شرکت‌هایی که به تابلوی بورس شرکت‌های دانش بنیان رفته اند بسیار بالا رفته است و کمک شایانی در بالا رفتن منابع مالی آنها داشته، خواهان این هستیم که بتوانیم شرکت‌های دیگر را هم به این بورس و تابلو وارد کنیم تا آنها هم رشد کنند.

انتهای پیام/

برنامه های معاونت علمی برای ورود شرکت های دانش بنیان به بورس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.