سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صحنه‌سازی قاتلان نتوانست پلیس را گمراه کند:

کشف قتل در کمتر از ۲۴ ساعت

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از دستگیری دو قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سردار غلامعباس غلامزاده گفت: به دنبال آتش سوزی یک دستگاه خودروی سواری پیکان به همراه یک جسد در جاده بین سه راهی شهر کاج و تونل تنگ درکش ورکش در شهرستان اردل، بررسی موضوع در  دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ابتدا شناسایی هویت این جسد به علت شدت سوختگی ممکن نبود افزود: با گسترش دامنه تحقیق و بررسی اسناد به جای مانده در صحنه و تیزبینی مأموران، مشخص شد که خودرو متعلق به یک جوان ۲۹ ساله ‌می‌باشد که قبل از سوختن به قتل رسیده است.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پلیس با شناسایی یکی از اعضای خانواده مقتول که در این جنایت دست داشت، وی را در یکی از استان‌های همجوار دستگیر کرد.

غلامزاده اضافه کرد: متهم پس از بازجویی فنی و مواجهه با ادله و مدارک به دست آمده، به این جنایت اعتراف و یکی دیگر از اعضای مونث خانواده را به عنوان همدست خود معرفی نمود.

وی در پایان با اشاره به دستگیری متهم دوم این قتل گفت: این پرونده در کمتر از ۲۴ ساعت تکمیل و به همراه قاتلان به مرجع قضایی ارسال شد.

گفتنی است: به دنبال آتش سوزی یک دستگاه خودروی پیکان در شهرستان اردل، جسد یک نفر نیز به صورت دراز کش روی صندلی جلوی خودرو کشف شد که طعمه حریق شده بود.

انتهای پیام/خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.