سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کمیته امداد جهرم خبر داد؛

پرداخت وام کارگشایی به مددجویان جهرمی

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) جهرم از پرداخت بیش از ۱۴ میلیارد ریال وام کارگشایی به مددجویان این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سیدمحمدرضا رضوی‌زادگان مدیر کمیته امداد جهرم گفت: در راستای گره‌گشایی و رفع مشکل اقشار آسیب‌پذیر و خانواده‌های بی‌بضاعت تحت حمایت، در ۵ ماهه نخست امسال تعداد ۴۴۵ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی از محل منابع صندوق ولایت به مددجویان کمیته امداد جهرم پرداخت شده که این مبلغ بیشترین رقم پرداختی در بین کمیته‌های امداد استان فارس است.

وی افزود: ۱۰ درصد منابع صندوق‌های صدقات به تأمین اعتبار و پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه کمیته امداد اختصاص یافته که در این راستا سال ۹۶ مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال از محل صدقات شهرستان جهرم به منابع اعتباری وام‌های قرض‌الحسنه اضافه شده است.

رضوی زادگان با اشاره به اینکه در حال حاضر اعتبار این صندوق با صدقات مردم شهرستان افزون‌بر ۳۴ میلیارد ریال با ۴ هزار و ۵۰۰ فقره وام در گردش است، بیان کرد: اقساط وام بدون حضور مددجو از مستمری ماهیانه وی کسر و اصل وام نیز بیمه مانده بدهکار است تا در صورت بروز حادثه جهت وام گیرنده، اصل سرمایه وام که در حقیقت صدقات مردم شهرستان جهرم بوده محفوظ بماند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) جهرم تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) تلاش دارد با مدیریت منابع در اختیار، پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به خانواده‌های نیازمند را تسهیل و تسریع کند.
انتهای پیام/ر

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان جهرمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.