سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ششمین جشنواره بین المللی فیلم سبز در استان آذربایجان غربی برگزار می گردد

پرویز آراسته مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت : فیلمهای منتخب جشنواره فیلم سبز در 7 شهر این استان برگزار می گردد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،آراسته گفت: ششمین جشنواره بین المللی فیلم سبزاز 18 لغایت 24 شهریور ماه همزمان در سراسر کشور برگزار می گردد .

وی گفت: جشنواره بین المللی فیلم سبز با هدف استفاده از ابزار و هنر به منظور اشاعه ترویج فرهنگ زیست محیطی در بین احاد مردم میباشد.

وی گفت:  هنرمندان با استفاده از فن و فنون هنری اعقاید و افکار خود را در خصوص مسائل و مشکلات  مختلف زیست محیطی و راهکارهای لازم جهت حفاظت از محیط زیست از طریق فیلم و تصاویر به نمایش می گذارند. 

مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت : اکران فیلمهای منتخب ششمین جشنواره بین المللی سبزدر این استان نیز پخش خواهد شد و طبق هماهنگی های صورت گرفته فیلمها در منطقه آزاد ماکو، خوی، سردشت، مهاباد، نقده و بوکان و همچنین در ارومیه بصورت رایگان برای عموم علاقمندان به فیلمهای زیست محیطی  اکران خواهد گردید.

آراسته گفت: از کلیه علاقمندان به صنعت فیلم بخصوص فیلمهای زیست محیطی که با هدف حساس سازی مردم به منظور حفظ و حراست از محیط زیست که برای حال و آینده زندگی بشریت از اهمیت ویژه ای برخوردار است دعوت می کنیم به همراه خانواده به ویژه کودکان و نوجوانان بعنوان امانتداران محیط زیست  از فیلمها دیدن نمایند .

 

 انتهای پیام/ع

ششمین جشنواره فیلم سبز 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.