سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری یادمان "شیون فومنی" در فومن

یادمان "شیون فومنی" شاعر پرآوازه فولکلور ایران و گیلان 23 شهریور ماه در فومن برگزارمی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ یوسف نیک انجام، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن گفت: نوزدهمین یادمان شاعر پرآوازه فولکلور ایران و گیلان، میراحمد سید فخری نژاد "شیون فومنی" 23 شهریور ماه در فومن برگزار می شود.

وی افزود: اجرای موسیقی سنتی توسط کیانوش علی پور، کتابت اشعار شیون به صورت خوشنوسی همزمان با قرائت اشعار همراه با موسقی، اجرای تئاتر از منظومه "گاب دکفته بازار" شیون فومنی، قرائت شعر توسط شاعران نام آشنای گیلانی از جمله برنامه های این همایش است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن خاطرنشان کرد: امسال تلاش شده تا این یادمان از تک بُعدی بودن و صرف قرائت اشعار در وصف مرحوم شیون فومنی خارج و به صورت ترکیبی برگزار شود.

نیک انجام با اشاره به رونمایی از طرح علمی و پژوهشی یادمان استاد شیون فومنی در این همایش اظهار داشت: با توجه به اینکه برگزاری یادمان سال آینده به صورت علمی و پژوهشی برگزار خواهد شد، قرار است در قالب این طرح مقالات و نوشته هایی با موضوع ابعاد مختلف اشعار شیون جمع آوری شده و بعد از داوری و انتخاب آثار برگزیده در سال آینده طی مراسمی از نویسندگان این آثار تجلیل و تقدیر به عمل آید.

وی تصریح کرد: نوزدهمین یادمان شاعر پرآوازه فولکلور ایران و استان گیلان میراحمد سید فخری نژاد "شیون فومنی" ساعت 16:30 پنج شنبه 23  شهریور ماه در سالن شهدای خدمتگزار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن برگزار می شود.

 

انتهای پیام/ع
 

برگزاری یادمان شاعر پرآوازه فولکلور ایران و گیلان در فومن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.