سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس شبکه بهداشت دیر خبر داد:

۱۷۰ هزار مکمل دارویی رایگان در شهرستان دیر توزیع شد

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: بیش از ۱۷۰ هزار مکمل دارویی رایگان در خانه بهداشت، پایگاه سلامت و مرکز خدمات جامع سلامت شهرستان دیر توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عادل مقدس ظهر چهارشنبه در نشست شورای مدبران شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر با اشاره به طرح تحول سلامت اظهار داشت: طرح تحول سلامت در حوزه بهداشت دستاورد‌های خوبی داشته است و باعث افزایش برنامه‎‌های مراقبتی و پیشگیرانه شده است.

وی اظهار کرد: یکی از این برنامه‌ها، طرح توریع مکمل‌های دارویی است که به طور رایگان بین گروه‌های هدف شامل کودکان، نوجوانان، جوانان، میانسالان، سالمندان، دانش آموزان و زنان باردار به همراه آموزش‌های لازم توزیع می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: ۱۷۰ هزار و ۴۲۴ مکمل دارویی به ارزش ۶۸۰ میلیون ریال در ۲۱ خانه بهداشت، پایگاه سلامت و مرکز خدمات جامع سلامت شهرستان دیر از ابتدای سال جاری تاکنون به صورت رایگان توزیع شده است.

وی با اشاره به انواع مکمل‌های توزیع شده عنوان کرد: این مکمل‌ها شامل ۶۶ هزار و ۶۰۰ قرص آهن، ۳۵ هزار و ۷۰۰ کپسول مولتی ویتامین مینرال، ۱۳ هزار قرص ویتامین د۳، پنج هزار قرص یدوفولیک، چهار هزار قرص مولتی ویتامین و بیست و چهار هزار قرص کلسیم د است.

مقدس ادامه داد: هشت هزار و ۵۴۰ قطره مولتی ویتامین، هشت هزار و ۱۲۱ قطره ویتامین آ+د و هشت هزار و ۴۶۰ قطره فروس سولفات، نیز از دیگر مکمل‌های دارویی است که به طور رایگان بین افراد گروه هدف برنامه توزیع شده است.

وی تاکید کرد: استفاده کنندگان از این مکمل‌ها باید آن‌ها را در دمای مناسب نگهداری و به تاریخ انقضای آن‌ها توجه کنند.

انتهای پیام /پ

۱۷۰ هزار مکمل دارویی رایگان در شهرستان دیر توزیع شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.