سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار بروجرد:

مدیران شهرستان بروجرد به همایش اربعین نگاه بخشنامه‌ای نداشته باشند

فرماندار بروجرد گفت: مدیران نباید نگاه بخشنامه‌ای داشته باشند و باید با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های خود در راستای برگزاری هرچه با شکوه‌تر همایش عظیم اربعین حسینی خدمت‌رسانی کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ علی کورانی فر فرماندار بروجردبا اشاره به اهمیت همایش عظیم اربعین حسینی امسال اظهار داشت: امسال با توجه به تحولات منطقه و شرایط جهانی باید همایش عظیم اربعین حسینی متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود و از ظرفیت تمامی دستگاه ها در این راستا بهره گرفت.


فرماندار بروجرد مهم‌ترین موضوع در برگزاری همایش اربعین حسینی را مردمی کردن این همایش دانست و افزود: مردم مشتاقانه و داوطلبانه پای‌کار هستند و تنها باید این مشارکت‌ها و کمک‌های داوطلبانه آن‌ها ساماندهی، برنامه‌ریزی و هدایت شوند و به‌عبارتی‌دیگر آمادگی‌ها باید برنامه‌ریزی شود.

 

وی بر لزوم ایجاد بسترسازی و هماهنگی توسط دولتمردان تأکید کرد و گفت: مدیران در این موضوع نباید نگاه بخشنامه‌ای و مقرراتی داشته باشند و باید با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های خود در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این همایش خدمت‌رسانی نمایند.


فرماندار بروجرد مهم‌ترین محور‌های خدمت‌رسانی در همایش اربعین را در سه حوزه امکانات اقامتی، مسائل تغذیه، بهداشت و وسایل اسکان و پذیرایی از زائران دانست و بر لزوم فضاسازی و اطلاع‌رسانی با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در این زمینه تأکید کرد.

وی از دستگاه‌های نظارتی آموزش‌وپرورش، شبکه بهداشت و صنعت، معدن و تجارت این شهرستان خواست با ایفای نقشی پررنگ‌تر از دیگر دستگاه‌ها در زمینهٔ خدمات‌رسانی اربعین فعالیت داشته باشند.


اطلاع‌رسانی فراگیر توسط تمامی دستگاه‌ها به کارکنان و زیرمجموعه مراجعین، مشارکت جدی پایگاه‌های مقاومت بسیج در جلب مشارکت‌های مردمی و فعالیت‌های خدماتی، هماهنگی دهیاران توسط بخشداران برای مشارکت در جلب کمک‌های مردمی، اطلاع‌رسانی گسترده توسط رسانه‌های جمعی و گروهی و دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و دعوت از سازمان‌های مردم‌نهاد و انجمن‌های خیرین توسط شورای شهر برای جلب کمک‌های مردمی از مصوبات این جلسه بود که توسط کورانی‌فر قرائت شد.


انتهای پیام/م

نگاه بخشنامه ای نداشتن مدیران شهرستان بروجرد به همایش اربعین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.