سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی به واحدهای تولیدی شهرستان نمین

فرمانده سپاه ناحیه نمین گفت: ۱۸ میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی توسط سپاه بسیج سازندگی سپاه ناحیه نمین به واحدهای تولیدی این شهرستان ارائه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرهنگ حسین ایرانی، فرمانده سپاه ناحیه نمین در بازدید از واحدهای تولیدی شهرستان نمین افزود: اقدامات انجام یافته توسط سپاه در بخش‌های عمرانی و اشتغال‌زا با هدف محرومیت‌زدایی و کمک به مناطق محروم در شهرستان نمین بیش از پیش توسعه یافته و امیدواریم با اقدامات انجام یافته بتوانیم به تمامی اهداف خود در ارتباط با ارائه خدمات به محرومان و نیازمندان دست یابیم.

وی افزود: با هدف حمایت از واحدهای تولیدی منطقه و کمک به بخش اقتصادی آن 18 میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی توسط سپاه بسیج سازندگی سپاه ناحیه نمین به 90 واحد تولیدی این شهرستان ارائه شده که خوشبختانه این موضوع توانسته مشکل بیکاری را در حد قابل توجهی در این شهرستان برطرف کند.

فرمانده سپاه ناحیه نمین گفت: با پرداخت این تسهیلات برای 400 نفر به طور مستقیم و 700 نفر به طور غیرمستقیم اشتغال ایجاده شده و از این تسهیلات برای اجرای طرح‌هایی همچون پرورش دام سبک و سنگین، پرورش غاز، پرورش مرغ خانگی، صنایع تبدیلی، صنایع دستی،  شیلات و گیاهان دارویی استفاده شده است که از جمله طرح‌های مهم اقتصاد مقاومتی هستند.

ایرانی بیان کرد: شهرستان نمین به عنوان یکی از قطب‌های اصلی پرورش گیاهان دارویی است که 14 مزرعه به طور شبانه‌روزی مشغول فعالیت در این حوزه هستند که تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم با حمایت از این مزارع از ظرفیت بالقوه این شهرستان برای رشد و آبادانی مناطق کم‌درآمد آن استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: ما آمادگی خود را در ارتباط با آموزش،جذب و ارائه کمک‌های مادی و معنوی به کارآفرینانی که با هدف کمک به توسعه این شهرستان گام برداشته‌اند اعلام می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم با مشارکت و همدلی همدیگر به تمامی اهداف خود در راستای محرومیت‌زدایی دست یابیم.

 

انتهای پیام/ح

پرداخت 18 میلیارد ریال تسهیلات به 90 واحد تولیدی نمین

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.