سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی شاهرود;

دستبند پلیس بر دستان سارق شاهرودی

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری سارق 22 ساله شاهرودی توسط ماموران واحد تجسس کلانتری ۱۲بسیج این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ مجتبی اشرفی فرمانده انتظامی شاهرود درباره دستگیری سارق جوان ۲۲ساله شاهرودی گفت : این سارق جوان که اعتیاد شدید به مواد مخدر صنعتی دارد اقدام به سرقت از صندوق صدقات، محصول باغات انگور و وسایل داخل خودرو می کرد و یک فقره سرقت دوچرخه نیز درپرونده خود دارد.

 

وی افزود: ماموران واحد تجسس کلانتری ۱۲بسیج شاهرود این فرد را که درحال سرقت از یک صندوق صدقات بوده رویت و دستگیر کردند و پس از انتقال به کلانتری در بازجویی های انجام شده وی به دو فقره سرقت داخل خودرو، یک فقره دوچرخه و پنج فقره سرقت میوه انگور از باغات اعتراف کرد.

 

فرمانده انتظامی شاهرود با اشاره به اعتراقات صریح متهم گفت: وی در اعترافات خود بیان داشته که سالهاست به موادمخدر اعتیاد داشته و با شغل آزاد هزینه اعتیاد خود را تامین می کرد تا اینکه از دو سال قبل که به مصرف مواد مخدر صنعتی روی آورده شغل خود را رها و با اقدام به سرقت و فروش اموال مسروقه هزینه اعتیاد خود را تامین می کرد.

 

اشرفی افزود: این سارق جوان نزد مقامات قضایی در انتظار کیفر است.


انتهای پیام / ه


دستگیری سارق 22 ساله شاهرودی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.