سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز ثبت نام جشنواره کارآفرینان برتر مازندران

ثبت نام دوازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان مازندران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رضا عبدی مدیر توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: افراد و شرکت‌ های واجد شرایط کارآفرینی از امروز ۱۵ شهریور ماه تا ۱۱ مهر ۹۶ به سایت www.karafarinanebartar.ir  مراجعه و فرآیند ثبت نام را تکمیل کنند.

وی افزود: باید زمینه‌ های  کارآفرینی را در دانشگاه ها، مدارس و سازمان‌ های مهارتی فراهم و برنامه کارآفرینی نهادی را دنبال کنیم.

مدیر توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: شناسایی و معرفی کارآفرینان و استفاده از توانمندی و تجارب آنان در جهت پیشرفت و توسعه و بهبود فضای کسب و کار در استان از اقدامات مهم این اداره است.

عبدی با تأکید بر اینکه برگزاری این جشنواره میتواند زمینه‌ های حضور کارآفرینان در جامعه و افزایش سرعت توسعه فرهنگ کارآفرینی را فراهم کند، افزود:  کارآفرینان در این تجارب موفق خود را با جامعه درمیان می‌ گذارند.

وی گفت: تشکیل کانون‌های کارآفرینی در استان، با حضور کارآفرینان برتر استانی مشارکت آنان با نهاد‌های اجرایی به عنوان اتاق فکر کارآفرینی، یکی از دستاورد‌های همین جشنواره‌ها است.

عبدی افزود: ۴ مرکز مشاوره کارآفرینی برای توانمندسازی جوانان و سوق دادن فارغ التحصیلان دانشگاهی به بازار کار از جمله اقدامات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران است.

انتهای پیام/ م

برگزاری دوازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر در مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.