سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره آموزش و پرورش بخش زرقان خبر داد؛

شوفاژ جایگزین بخاری‌های شعله مستقیم

رئیس اداره آموزش و پرورش بخش زرقان گفت: شوفاژ جایگزین بخاری های شعله مستقیم در مدارس زرقان می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احد عباسی رئیس اداره آموزش و پرورش بخش زرقان گفت: با توجه به خطراتی که بخاری‌های نفتی و شعله مستقیم به همراه داشت برای سال تحصیلی جدید، تمام بخاری‌های شعله مستقیم موجود در مدارس این بخش جمع آوری شد و واحد‌های آموزشی این منطقه به سامانه مولد گرما مانند شوفاژ و پکیج مجهز شدند.

وی افزود: تا چهار سال قبل حدود هفت هزار و ۵۰۰ دانش در مدارس این بخش مشغول به تحصیل بودند که این تعداد هم اکنون با ۵۰ درصد افزایش به ۱۰ هزار و ۷۰۰ دانش آموز رسیده است.

عباسی بیان کرد: با بهره برداری کامل از طرح مسکن مهر لپویی در این بخش که مشتمل بر پنج هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی است، در آینده نزدیک برای جذب دانش آموزان این خانواده‌ها به ویژه در مقطع ابتدایی با بحران مواجه خواهیم شد.

وی ادامه داد: با این اتفاق حدود ۶ هزار دانش آموز مقطع ابتدایی یعنی معادل دانش آموزانی که هم اینک در این مقطع مشغول به تحصیل هستند به شمار دانش آموزان این منطقه اضافه خواهد شد.

عباسی اظهار داشت: در حال حاضر در قالب طرح مسکن مهر، سه واحد آموزشی در شهر لپویی در دست ساخت است که با توجه به جمعیت ساکن در این بخش، پاسخگوی نیاز دانش آموزان نیست و انتظار داریم مسئولان ذی ربط برای حل این مشکل اقدام کنند.

وی بیان کرد: آموزش و پرورش بخش زرقان با دارا بودن ۶۵ واحد آموزشی هم اکنون از نظر کیفیت آموزشی در بین ۵۹ منطقه فارس رتبه ششم و به لحاظ پرورشی رتبه دوم این استان را داراست.

شهر زرقان در فاصله ۲۵ کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.
انتهای پیام/ر

تجهیز مدارس زرقان به سامانه مولد گرما

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.