سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیرود بزرگی خبر داد

شناسایی و بازداشت 5 متهم در جریان حادثه مرگ دو کولبر بانه ای

دادستان نظامی استان کردستان از شناسایی و بازداشت 5 متهم در جریان حادثه مرگ دو کولبر بانه ای خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجتبی شیرود بزرگی دادستان نظامی استان کردستان با اعلام این مطلب اظهار داشت: ساعت 08:30 صبح دیروز در جریان تیراندازی تعدادی از مأموران هنگ مرزی بانه به سوی یک گروه کولبر در فاصله یک کیلومتری از مرز و در حوالی روستای «هنگ ژال» متأسفانه دو نفر از کولبران به نام‌های حیدر فرجی و قادر بهرامی بر اثر اصابت گلوله در دم جان می سپارند.

وی افزود: با گزارش وقوع حادثه توسط بازرسی هنگ مرزی بانه، رئیس دادسرای نظامی ناحیه سقز و بانه به همراه مسئول و کارشناس پزشکی قانونی سقز و کارشناس اسلحه و مهمات در بیمارستان حاضر و اجساد را معاینه می کنند.

دادستان نظامی استان کردستان تصریح کرد: صبح امروز نیز هیئت اعزامی با حضور در محل وقوع حادثه نسبت به بررسی صحنه جرم، تحقیق از شهود و معاینه محل اقدام و صحنه جرم را بازسازی کردند.

وی گفت: به دنبال بررسی های به عمل آمده نهایتاً 5 نفر به عنوان عوامل تیراندازی شناسایی و به دادسرای نظامی احضار و پس از تحقیقات اولیه هر پنج نفر با قرار تأمین روانه بازداشتگاه شدند.

شیرودبزرگی گفت: اسلحه متهمان، گلوله ها و مرمی به پلیس جنایی استان جهت بررسی ارسال شده و منتظر نظر کارشناس اسلحه و مهمات درباره نحوه به کارگیری سلاح توسط متهمان، در این حادثه هستیم.

دادستان نظامی استان کردستان ضمن ابراز همدردی با بستگان متوفیان این حادثه، به آنها اطمینان خاطر داد که به این حادثه با دقت، سرعت و قاطعیت در دادسرای نظامی رسیدگی و نتیجه آن به اطلاع عموم مردم شریف ایران خواهد رسید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۴:۵۲ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
عجب
ناشناس
۱۲:۳۷ ۱۷ شهريور ۱۳۹۶
باید از این دلاور مردان به خوبی تشکر کرد و مورد تشویق قرار بگیرند و ارتقاء درجه شوند اگه اینها از جانشان مایع نگذارند و مواظبت مرزها را نکنند که هر داعشی به اسم قاچاقچی و کولبر سرش را می اندازد می آید داخل ایران ... خیلی جای تاسف داره که بازداشت هستند .... زمانه عوض شده
ناشناس
۲۰:۲۱ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
عجب
ناشناس
۱۶:۵۷ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
باید اعدام بشن
سعید
۱۴:۰۰ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
ناشناس 11:56 خیلی برات متاسفم
ناشناس
۱۱:۵۶ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
متوجه نمی شوم یعنی سربازها به طرف قاچاقچی ها تیراندازی کردند و سربازها را زندانی کردید .؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خوب از این به بعد هیچ هنگ مرزی به طرف کسانی که یواشکی وارد مرزبشن توجهی نمی کنه
انسی
۲۰:۲۶ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
ممنون برادر