سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سجادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ساخت موسیقی «طلاقم بده به خاطر گربه‌ها» آغاز شد

جدیدترین فیلم سینمایی محمد علی سجادی در مرحله ساخت موسیقی قرار دارد و به‌زودی آماده نمایش می‌شود.

محمد علی سجادی کارگردان سینما با اشاره به آخرین وضعیت ساخت «طلاقم بده به خاطر گربه‌ها» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: ساخت موسیقی این اثر توسط احسان آنالویی در استودیو پژواک آغاز شده است و اگر مشکل خاصی پیش نیاید تا اواخر هفته آینده به پایان می‌رسد.

وی درباره زمان ارائه این اثر به منظور دریافت پروانه نمایش اظهار داشت: پس از اتمام ساخت موسیقی و انجام برخی کارهای فنی، برای دریافت پروانه نمایش اقدام می‌کنیم.

این کارگردان درباره حضور بازیگران جدید در «طلاقم بده به خاطر گربه‌ها» تصریح کرد: در این فیلم از بازیگران جدیدی بهره بردیم که توانمند هستند و به نوعی کشف شده‌اند. در آینده خبرهای بیشتری از آنها خواهیم شنید.

گفتنی است؛ رضا مولایی، مریم همتیان، جلال ترابی و شیرین ولی‌پور بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

امیررضا معتمدی جلوه‌های ویژه، احسان آنالویی ساخت موسیقی، محمود موسوی‌نژاد صداگذاری و محمدعلی سجادی تدوین این فیلم را بر عهده دارند.

دیگر عوامل اصلی فیلم سینمایی «طلاقم بده به خاطر گربه‌ها» عبارتند از:

نویسنده و تهیه‌کننده: محمدعلی سجادی، مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سکوت، سرمایه‌گذار: محمدرضا مصباح، مجری طرح: محسن بابایی، صدابردار همزمان: مهدی ابراهیم‌زاده، اصلاح رنگ و نور: امیررضا معتمدی، طراح چهره‌پردازی: محسن بابایی، برنامه‌ریز و دستیار کارگردان: ایمان توکلی، امور تولید: مصطفی سجادی، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: امیر خدامی، ساخت دکور: حمید آرایش.

 

انتهای پیام/

 

کار تولید «طلاقم بده به خاطر گربه‌ها» به کجا رسید؟

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.