سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای 3900 كيلومتر شبكه فيبرنوري در همدان

مدير مخابرات همدان گفت: 3 هزار و 900 كيلومتر شبكه فيبرنوري در نقاط مختلف استان اجرا شده است.

بهگزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  قاسم نظری پویا مدير مخابرات همدان افزود: اجرای طرح شبکه فیبر نوری در راستای گسترش زیرساخت‌های توسعه استان است.

وی ادامه داد: دراین راستا تأمین زیرساخت‌های لازم انجام شده و تاکنون 3 هزار 900 کلیومتر شبکه فیبرنوری در نقاط مختلف استان اجرا شده است.

این مسئول اظهار داشت: این امر موجب شده که همدان به استانی الکترونیک تبدیل شود.

وی همچنین از آغاز واگذاری خدمات اینترنت بر بستر فیبر نوری در منازل، بنگاه‌های اقتصادی و ادارات با نام تجاری «تانوما» در سطح شهر خبر داد.

مدیر مخابرات منطقه همدان اضافه کرد: شرکت مخابرات ایران توسعه شبکه فیبرنوری تا منازل، دستگاه‌های اجرایی و بنگاه‌های اقتصادی را در راستای دولت الکترونیک و توسعه دسترسی مردم به خدمات اینترنت پرسرعت و انتقال داده‌های بزرگ در دستور کار خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه در سطح شهرهای همدان و ملایر برای دسترسی به فیبرنوری ظرفیت سازی لازم انجام شده است،یادآورشد: تلاش ما این است که این ظرفیت برای دیگر شهرهای بزرگ استان نیز فراهم شود.

نظری‌پویا به اجرای فیبرنوری در راستای زیرساخت‌های مخابراتی با عنوان FTTH اشاره کرد و افزود:در صدد هستیم اینترنت و خط تلفن ثابت را بر بستر فیبر نوری به مشترکین استانی واگذار کنیم.

اتنهای پیا م/ج

اجرای شبکه فیبر نوری در همدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.