سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نخستین نمایشگاه بازی های رایانه ای در ارومیه برگزار می شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: این نمایشگاه برای اولین بار در استان از ۲۰ تا ۲۴ شهریور ماه سال جاری در محل نمایشگاهی ارشاد برگزار می شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،حجت الاسلام محمد باقر کریمی افزود: در این نمایشگاه حدود ۱۱۰ غرفه دایر و علاقمندان می توانند از ساعت ۱۶ الی ۲۳ در مجتمع فرهنگی هنری ارومیه از نمایشگاه بازدید کرده  و بازی های مجوزدار و نرم افزارها را با ۴۰ درصد تخفیف خریداری کنند.

حجت الاسلام کریمی با بیان اینکه در این نمایشگاه، کنسول‌های بازی نیز تا ۴۰ درصد تخفیف برای عموم به فروش خواهد رسیدافزود: ۲۰ هزار حلقه لوح فشرده حاوی بازی های مجوزدار برای کودکانی که از این نمایشگاه بازدید می‌کنند هدیه داده خواهد شد.

حجت الاسلام کریمی با بیان اینکه همزمان با نمایشگاه بازی های رایانه ای، مسابقه جایزه بزرگ نیز در این مکان برگزار خواهد شد تصریح کرد: این مسابقه در دو رشته فیفا ۱۷ و پی اس برگزار خواهد شد که علاقه مندان می توانند از تاریخ ۱۹ شهریور نسبت به ثبت نام در این مسابقه به نشانی  orumdigi.ir اقدام کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص جوایز نفیس این مسابقه اظهار کرد: در هر دو رشته 3 نفر برگزیده می‌شوند که برای نفر اول یک دستگاه پی اس 4 و یک حلقه بازی به ارزش ۴ میلیون ریال،  نفر دوم نیز یک دستگاه ایکس باکس و یک حلقه بازی به ارزش ۱ میلیون ریال و به نفر سوم نیز 300هزار تومان جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

 

 انتهای پیام/ع

برگزاری اولین نمایشگاه بازی های رایانه ای 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.