سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس هیئت انتخاب بخش عکس جشنواره بیطار منصوب شد

علیرضا کریمی صارمی رئیس هیئت انتخاب و داوری بخش عکس نخستین جشنواره تخصصی بیطار شد.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ طی حکمی از سوی ناصر باکیده دبیر نخستین جشنواره فیلم و عکس بیطار علیرضا کریمی صارمی، از استادان و مدیران حوزه عکاسی به سمت رئیس هیئت انتخاب و داوری بخش عکس نخستین جشنواره تخصصی بیطار منصوب شد.

متن حکم کریمی صارمی به این شرح است:

هنرمند گرامی؛ جناب آقای علیرضا کریمی صارمی

نظر به شایستگی و تجارب ارزشمند حضرتعالی در حوزه فعالیت‌های فرهنگی، هنری و تخصصی به موجب این حکم به عنوان رئیس هیئت انتخاب و داوری بخش عکس نخستین جشنواره تخصصی بیطار (فیلم و عکس) منصوب می‌شوید.

امید است در پرتو الطاف الهی و بهره گیری از دانش و تجربیاتتان موفق و در جهت نیل به اهداف و موضوعات جشنواره که همانا برگرفته از رویکردهای سازمان دامپزشکی کشور پیرامون گسترش فرهنگ بهره‌وری از دستاوردهای دامپزشکی، افزایش سطح آگاهی جامعه، اهمیت و تاثیرگذاری این حوزه تخصصی در ارتقاء بهداشت و امنیت غذایی جامعه می‌باشد، ما را یاری فرمائید.

علیرضا کریمی صارمی در سال ۱۳۴۲ ملایر استان همدان متولد شده است. او دارای مدرک کارشناسی ارشد عکاسی از دانشگاه هنرهای زیبای کالیفرنیای آمریکا است. مدیر گروه عکاسی دانشکده خبر و تدریس برخی دروس تخصصی عکاسی نیز در این دانشکده از جمله فعالیت‌های او هستند. وی که بنیانگذار و رئیس آژانس عکس ایران است، تاکنون در تعداد بسیاری نمایشگاه عکس به صورت انفرادی شرکت داشته است.

همچنین او عکس‌هایش را در بلاروس و سوریه به نمایش گذاشته و در کشورهایی هم چون انگلستان چین و فرانسه نیز در نمایشگاه‌هایی شرکت کرده است. کریمی صارمی به عکاسی مستند و طبیعت نیز اشتغال دارد.

شایان ذکر است؛ نخستین جشنواره فیلم و عکس «بیطار» 14 تا 17 مهر به دبیری ناصر باکیده در تهران و همزمان در چند استان کشور برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/

 

معرفی رئیس هیئت انتخاب بخش عکس جشنواره بیطار

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.