سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جهادگران دانشگاه تهران در راه خدمت رسانی به روستاهای محروم سردشت

معاون اردوهای جهادی دانشگاه تهران گفت:دانشجویان رشته های گوناگون دانشگاه در اردوهای جهادی شرکت کردند و در ۱۵ روستای محروم و مرزی بخش وزینه شهرستان به خدمت رسانی می پردازند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، سجاد علایی گفت: ۱۲۰ نفر از برادران و ۸۰ نفر از خواهران در قالب رشته های گوناگون دانشگاه در اردوهای جهادی شرکت کردند و در ۱۵ روستای محروم و مرزی بخش وزینه شهرستان به خدمت رسانی می پردازند.

وی ادامه داد:در زمینه عمرانی طرح های کانال کشی به روستای آلواتان، سیل کش به متراژ ۲۱۰ متر در روستای سیپکان، و آبرسانی به زمینهای کشاورزی در روستای گرور به متراژ ۱۱۰۰ مترمربع از پروژه هایی هستند که در این مناطق در حال ساخت بوده و جزو پروژه های بزرگ در فضای دانشجویی محسوب می شوند.

وی افزود:این جهادگران بسیجی از رشته های مختلف در گروه های انسانی، تجربی، ریاضی و فنی دانشگاه تهران از دوم تا ۱۵ شهریور ماه امسال در ۱۵ روستای محروم و کم برخوردار شهرستان به کارهای عمرانی، آموزشی، کشاورزی، دامپروری، گیاهان دارویی، دامداری، دامپزشکی، رنگ آمیزی، فرهنگ و آموزش، مستند و پژوهش و غیره مشغول هستند.

 انتهای پیام/ع

جهاد دانشجویان پایتخت برای محرومیت زدایی از سردشت

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.