سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار مهدی شهر؛

بازگشت 10 واحد صنعتی مهدیشهر به چرخه تولید

امسال بیش از 60 طرح صنعتی به منظور راه اندازی واحدهای تولیدی مهدیشهر مجوز تاسیس گرفتتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ حسن ارگی فرماندار مهدی شهر گفت: امسال بیش از 60 طرح صنعتی به منظور راه اندازی واحدهای تولیدی مجوز تاسیس گرفت و در چند سال آینده با راه اندازی واحدهای تولیدی، نرخ بیکاری در شهرستان به میزان قابل توجه ای کاهش می یابد.


وی افزود : در سال 92 بیش از 20 واحد صنعتی مهدیشهر نیمه فعال و غیرفعال بود که با درایت و توانمندی دولت یازدهم اکنون این رقم به کمتراز 10 واحد رسیده است.


ارگی با بیان این که نواحی صنعتی فولاد محله، گل رودبار و غنچه انگوری مهدیشهر آماده سرمایه گذاری فعالان اقتصادی است ، تصریح کرد : به دلیل تامین زیرساخت های مورد نیاز، در چهار سال گذشته بیش از 15 واحد صنعتی در این شهرستان راه اندازی شد.


فرماندار مهدی شهر اظهارداشت : هماهنگی و همدلی مطلوبی در بین مردم و مسوولان این شهرستان برای رفع مشکلات اقتصادی وجود دارد و در دولت دوازدهم هم با اراده ای وصف ناشدنی برای رونق کسب وکار وکاهش نرخ بیکاری در مهدیشهر تلاش می شود.


وی گفت: متوسط نرخ بیکاری در مهدیشهر 9.5 درصد است که با برنامه ریزی های انجام شده و ارایه تسهیلات رونق تولید تا پایان امسال ، اشتغالزایی قابل توجه ای در این شهرستان انجام می شود.


انتهای پیام/ م


10 واحد صنعتی مهدیشهر به چرخه تولید برگشت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.