سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۱۹۵کیلو گرم تریاک در رودبارجنوب

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار جنوب گفت :درگیری مسلحانه پلیس این شهرستان با قاچاقچیان مسلح مواد مخدر منجر به کشف ۱۹۵ کیلوگرم تریاک شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،سرهنگ رضا فیروزبخت ، فرمانده انتظامی شهرستان رودبار جنوب در تشریح این خبر افزود:در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مسلح مواد مخدر، پس از هفته ها کار اطلاعاتی، در نهایت پلیس رودبار جنوب از فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد افیونی که قصد انتقال مقادیری مواد مخدر از مرز های شرقی و از مسیر رودبارجنوب به صورت مسلحانه به مرکز کشور را داشتند مطلع شده و رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: ماموران بعد از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی در نهایت متوجه شدند باند مذکور قصد دارند محموله‌مواد مخدر را به وسیله یک دستگاه خودروی وانت مزدا حمل نمایند.
وی همچنین گفت: بلافاصله اکیپ های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با کمک دیگر عوامل انتظامی بصورت نامحسوس وارد عمل شده و محورهای مواصلاتی را تحت نظر گرفتند تا در نهایت خودروی مذکور را شناسایی و به راننده دستور ایست دادند که وی بهمراه سرنشین با بی توجهی نسبت به دستور پلیس با تیراندازی به سمت ماموران متواری شدند.
وی افزود: ماموران نیز بلافاصله با استفاده از آتش پر حجم و اشرافیت بر منطقه خودرو را متوقف کردند.
فرمانده انتظامی رودبارجنوب بیان داشت: راننده و سرنشین با بجا گذاشتن خودرو با استفاده از تاریکی هوا و جنگلی بودن منطقه از صحنه متواری شدند که تلاش برای دستگیری آنها ادامه دارد.
سرهنگ فیروزبخت ضمن اشاره به کشف مقدار ۱۹۵ کیلوگرم تریاک افزود: در این عملیات یک دستگاه خودرو نیز توقیف شد.
انتهای پیام/ی

محموله مواد مخدر به مرکز کشور نرسید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.