سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیتر امشب/روایت رئیس پلیس پایتخت از بیماران و بزهکاران اجتماعی

رئیس پلیس تهران گفت: روزانه دهها پارک و منطقه را بررسی می کنیم و در برخی موارد افرادی هستند که به زندان رفته و دوران محکومیت خود را طی کرده اند، اما دوباره خلاف می کنند، اینها بیمار اجتماعی هستند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،سردار رحیمی رئیس پلیس تهران با حضور در برنامه تیتر امشب، برخورد با باندهای مختلف فساد و تکدی گری را از وظایف نیروی انتظامی دانست و افزود: دیشب نخستین مرحله برخورد با اراذل و اوباش در نقاط مختلف تهران صورت گرفت و در این عملیات 23 پارک، 70 قهوه خانه و 11 باشگاه بدنسازی از سوی نیروی انتظامی پاکسازی شد.

رحیمی افزود: مسئولان صنفی باید پاسخگوی حوادثی که در آنجا اتفاق می افتد باشند و در صورت تخلف، این مراکز بسته خواهند شد زیرا پیش از این در مورد تخلفاتشان تذکر گرفته بودند و شکایت مردمی داشتند.

اوگفت: در این طرح بسیاری افراد باسابقه دستگیر شدند و اکنون در آستانه بازگشایی مدارس برنامه هایی برای انضباط اجتماعی داریم که این فقط بخشی از طرح مذکور است که طی آن 213 نفر بازداشت شدند.

رحیمی افزود: تمام آلودگیها و ناهنجاریها را شناسایی و با معتادان و فروشندگان مواد مخدر هم برخورد می کنیم و عملیات ما برای مردم قابل مشاهده خواهد بود. در این طرح آسایش اراذل و اوباش را سلب خواهیم کرد.

رئیس پلیس تهران ادامه داد: ما روزانه دهها پارک و منطقه را بررسی می کنیم و در برخی موارد افرادی هستند که به زندان رفته و دوران محکومیت خود را طی کرده اند، اما دوباره خلاف می کنند. اینها مریض اجتماعی هستند و برخوردهای ما باید ایجابی باشد.

متاسفانه بررسی ها نشان می دهد که حتی بعضی از خلافکاران به سن بلوغ هم نرسیده اند.

رئیس پلیس تهران گفت: برنامه بعدی ما پاکسازی مناطق دیگر و رسیدگی به شکایات مردمی خواهد بود.

او ادامه داد: بخشی دیگر از این طرح، شامل پاکسازی شهر از معتادان می شود. طی دو هفته گذشته، در دو عملیات معتادان را از دره فرحزاد و میدان آزادی جمع آوری کردیم و بیش از 500 خرده فروش مواد مخدر هم دستگیر و طی آن، فروشندگان موادمخدر نیز تحویل مقامات قضایی شدند.

سردار رحیمی تاکید کرد: متاسفانه در برخی مکانها افراد سودجو و تبهکار باندهایی برای تکدی گری تشکیل داده اند یا اقدام به دستفروشی می کنند.

رئیس پلیس تهران در خاتمه گفت: لازم است مردم این بار پلیس و ناظر بر نیروی انتظامی باشند و با دیدن هر مورد مشکوکی با شماره گیری 197 مراتب را به نیروی انتظامی اطلاع دهند.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر

انتهای پیام/

معضل بیماران و بزهکاران اجتماعی از نگاه رئیس پلیس پایتخت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.