سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین انتظامی شهرستان زابل؛

دستگیری ۱۳ سارق و کشف ۲۳ فقره سرقت

جانشین انتظامی شهرستان زابل از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در برخورد با هنجارشکنان و قانون گریزان و دستگیری ۱۳ سارق و کشف ۲۳ فقره سرقت در این رابطه خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سرهنگ منصورقزاقی در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان زابل در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با سرقت موفق به دستگیری ۱۳ سارق و کشف ۲۳ فقره سرقت شدند.

وی افزود: در این راستا ماموران انتظامی شهرستان زابل موفق شدند ازیک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مقدار ۸ کیلو و ۳۰۰ گرم کراک و ۶ کیلو و ۸۵۰ گرم پودرحشیش و در بازرسی از یک منزل مقدار ۱۰ کیلو و ۸۷۰ گرم تریاک کشف و دو نفر قاچاقچی نیز در این زمینه دستگیر شدند.

سرهنگ قزاقی تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح تعداد ۱۱ دستگاه خودرو و ۲۱ دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و جهت سیر مراحل قانونی تحویل پارکینگ شدند.

جانشین انتظامی شهرستان زابل در پایان افزود: مجموعه انتظامی شهرستان با تلاش شبانه روزی کلیه کارکنان با افراد مخل نظم و امنیت و قانون شکنان برخورد و با تمام توان مقابله و عرصه را بر قاچاقچیان و سارقان تنگ خواهد کرد.

انتهای پیام/ع

دستگیری سارقان درزابل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.