سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عمل به وعده ساخت مراکز سلامت در آبادان و خرمشهر

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی :منطقه آزاد به وعده ساخت مراکز سلامت در آبادان و خرمشهر عمل کند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛ترحمی معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی از مسئولان سازمان منطقه آزاد اروند خواست تا به وعده خود در پرداخت اعتبار برای ساخت مراکز جامع سلامت در شهرستان آبادان و خرمشهر عمل کند.

شهرام ترحمی با اشاره به توافق میان سازمان منطقه آزاد اروند و وزارت بهداشت از قرار پرداخت اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی این سازمان برای ساخت مراکز جامع سلامت در شهرستانهای آبادان و خرمشهر خبر داد و گفت: به رغم آنکه وزارت بهداشت سهم خود را از این توافق پرداخت کرده اما متاسفانه سازمان منطقه آزاد اروند تاکنون در این باره اقدامی نکرده است.

وی افزود: در صورت پرداخت اعتبار یاد شده از سوی این سازمان، وضعیت مراکز بهداشتی و درمانی در سطح این دو شهرستان بهبود می یابد.

ترحمی  با اشاره به  بهبود وضعیت درمانگاه پنج مهر آبادان واقع در امیری گفت: در زمان حاضر این درمانگاه وضعیت خوبی ندارد و برای بهبود آن دو برنامه کوتاه مدت و بلند مدت را در دست انجام داریم.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان تصریح کرد: برنامه کوتاه مدت پیش بینی شده برای اجرا آن است که پایگاه دیگری را در نزدیکی این محل ایجاد و راه اندازی کنیم تا بار این مرکز شکسته شود.

ترحمی از انجام بازسازی و نوسازی این درمانگاه به عنوان برنامه بلند مدت پیش بینی شده نام برد و گفت: برنامه ما در این باره دعوت از سرمایه گذاران بخش خصوصی است.

وی افزود: به رغم تلاش های انجام شده فراوان، تاکنون سرمایه گذاری را در سطح شهرستان برای انجام این کار پیدا نکرده ایم اما همچنان پیگیریم.

انتهای پیام/د

ساخت مراکز سلامت در آبادان و خرمشهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.