سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منادی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

گزینه‌های توانمند برای تصدی وزارت علوم کم نیستند

عضو سابق کمیسیون آموزش مجلس گفت: گزینه‌های توانمند برای تصدی وزارت علوم کم نیستند، اما خیلی از آن‌ها علاقه‌ای به کار اجرایی ندارند.

علیرضا منادی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره چالش‌های انتخاب وزیر علوم با توجه به نزدیک بودن سال تحصیلی جدید، گفت: یکی از انتقادهای جدی که الان وجود دارد، این است که چرا وزارت علومی که خودش همیشه نیروساز است و وزیر تربیت می‌کند، باید بدون وزیر بماند.

عضو سابق کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به دلایل انتخاب نشدن وزیر علوم، اظهار داشت: گزینه های توانمند برای تصدی وزارت علوم کم نیستند اما خیلی از آنها علاقه‌ای به کار اجرایی ندارند.

وی ادامه داد: افرادی با توانایی بالا برای تصدی وزارت علوم در همین وزارت خانه حضور دارند اما زمانی که مسئولیت به آنها پیشنهاد داده می شود، قبول نمی کنند.

منادی با تأکید بر اینکه یکی از موضوعات مهم این وزارتخانه بحث دانشجویان و اساتید است، گفت: گروه‌های سیاسی از هر جریانی تلاش می‌کنند در دانشگاه‌ها نیرو داشته باشند تا اهداف گروهی و حزبی‌ خود را محقق کنند.

عضو سابق کمیسیون آموزش مجلس اظهار داشت:‌ تعدادی از نمایندگان و برخی گروه‌ها بنده را برای تصدی وزارت علوم به رئیس جمهور پیشنهاد دادند تا وی بررسی کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هنوز در این مورد با آقای روحانی صحبت نکرده‌ام اما برای پذیرفتن این مسئولیت آمادگی دارم چرا که سی سال سابقه فعالیت در حوزه دانشگاه و آموزش عالی را دارم.

انتهای پیام/

 

دلایل انتخاب نشدن وزیر علوم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.