سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری سومین جشنواره شعر آزاد در بردسیر

سومین جشنواره شعر آزاد استان کرمان در بردسیر برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،نجف پور فرمانداربردسیر گفت: سومین جشنواره شعر آزاد استان کرمان در چهار بخش شعر کلاسیک، نو، کودک و نوجوان و ترانه، به میزبانی شهرستان بردسیر در روزهای 15 و 16 شهریور‌ امسال برگزار می‌شود.
وی کشف و معرفی استعدادهای ادبی استان، ایجاد بستر مناسب برای انتقال تجارب شاعران پیشکسوت به نسل جوان، ایجاد حس رقابت و حمایت از فعالیت همه جریان‌ها، گرایش‌ها و سلیقه‌های ادبی استان را از اهداف این جشنواره عنوان کرد.
نجف پورلزوم توجه به مسائل فرهنگی را مورد اهمیت دانست و گفت: زیربنای توسعه سایر شاخص‌ها کار فرهنگی است و با تلاش‌های انجام شده مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان با تامین اعتبار چهارده میلیارد ریال احداث می‌شود.
وی برگزاری یازدهمین جشنواره گل محمدی را از دیگر اقدامات دولت دربحث فرهنگ دانست و گفت: در کنار برگزاری این جشنواره‌ها معرفی پتانسیل‌های شهرستان با برگزاری نمایشگاه و نشر کتاب ومجله در حوزه‌های مختلف باید دردستور کار قرار گیرد
نجف پور افزود: از همه ظرفیت های شهرستان جهت برگزاری هرچه بهتر این جشنواره استفاده خواهیم کرد و تعامل و همکاری تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان را خواستار شد.

انتهای پیام/ی

برگزاری جشنواره شعر آزاد در کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.