سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسط تنبورنوازان گروه موسیقی سنتی آئین؛

«خیل عشقبازان» همدانی‌ها در تهران نواخته می‌شود   

توسط تنبورنوازان گروه موسیقی سنتی آئین؛ «خیل عشقبازان» همدانی‌ها در تهران نواخته می‌شود

بهگزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ کنسرت تنبورنوازان همدان به سرپرستی «مصطفی رشیدی مطلق» و آواز «مصطفی آزادی‌مقتدر» و با حضور بیش از ٤٥ نفر از هنرمندان شهر همدان از ساعت ٢٠:٣٠ روز ٢٤ شهریورماه در محل تالار سوره حوزه هنری تهران (واقع در خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ، روبروی خیابان پورموسی) مفتح اجرا می‌شود.

در همین رابطه سرپرست گروه موسیقی سنتی «آئین» همدان اظهار کرد: همچون سال گذشته و بعد از کنسرت موفقی که در خردادماه (در همدان) و شهریورماه (در سالن ارسباران تهران) داشتیم، امسال هم بعد از کنسرت بزرگ تنبور‌نوازان گروه آئین (که ١٢ و ١٣ مردادماه در سالن ابن سینای همدان برگزار شد) تصمیم گرفتیم تا مجدداً همین برنامه را در تهران داشته باشیم.

مصطفی رشیدی‌مطلق گفت:  جمع کثیری از هنرمندان موسیقی بومی همدان که متشکل از گروه‌های موسیقی سنتی «آئین»، «ترز» و «آوا» است، در کنسرتی با عنوان نوای «خیلِ عشقبازان» در روز جمعه ٢٤ شهریورماه و در تالار سوره حوزه هنری تهران به اجرا هنر فاخر موسیقی می پردازند.

وی ضمن دعوت از تمام همدانی‌های مقیم مرکز برای حضور در سالن محل اجرای این کنسرت افزود: علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سامانه "ایران کنسرت" بلیت این کنسرت را ب تهیه کنند.

انتهای پیام/ص.ف

برگزاری کنسرت خیل غشقبازان در همدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.