سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر شورای اقامه نماز تبلیغات اسلامی بوشهر:

ظرفیت فضای مجازی برای ترویج فرهنگ نماز استفاده شود

دبیر شورای اقامه نماز تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: ظرفیت فضای مجازی برای ترویج فرهنگ نماز استفاده شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام نعمت الله عظیمی فرد ظهر دوشنبه در سومین نشست شورای اقامه نماز استان بوشهر اظهار داشت: اجلاس استانی نماز با موضوع تولید محتوای نمازی در فضای مجازی برگرفته از منابع اسلامی و روایات برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: این اجلاس در قالب آثار نمایشی، پویانمایی موشن گرافیک، و طرح‌های گرافیکی، تابلو، مقاله، پوستر، اینفوگرافی استیکر، پادکست‌های صوتی، تولید نرم‌افزارهای تلفن همراه و رایانه‌ای فرهنگی و آموزشی برگزار می‌شود.

دبیر شورای اقامه نماز تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: قالب ها و موضوعات قابل ارائه بخش های مختلف اداره کل به این اجلاس ارسال خواهند شد.

حجت‌الاسلام سید علی پناه محمودی‌نیا معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر در این نشست با اشاره به محوریت نماز بر لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت مجموعه در راستای ترویج این فریضه الهی تاکید کرد.

سیدمحمد موسوی مطلق معاون اداری مالی تبلیغات اسلامی بوشهر در بخش دیگری از این نشست بر آمادگی معاونت برای تشویق کارکنان جهت ارائه اثار به این اجلاس اعلام کرد.

نشست شورای اقامه نماز استان بوشهر با موضوع بررسی محورها و موضوعات قابل ارائه به اجلاس استانی نماز و همچنین راه‌های مشارکت کارکنان مجموعه و تشکل‌های وابسته در این اجلاس برگزار شد.

در بخش دیگری از این نشست اعضای شرکت کننده به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در خصوص راه‌های افزایش مشارکت کارکنان و تشکل‌های مجموعه در اجلاس استانی نماز پرداختند.

انتهای پیام /پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.