سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیروی انتظامی عباس آباد:

شرور سابقه دار به دام افتاد

عامل نزاع و درگیری و شرور سابقه دار در عباس آباد شناسایی و دستگیر شد.

سرگرد حامد ابراهیمی فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر ایجاد درگیری و مزاحمت برای شهروندان با سلاح سرد از سوی فردی به نام محسن – ف. ۳۰ ساله با یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ سفید رنگ، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ سلمانشهر قرار گرفت.


وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، متهم به شرارت و عامل ایجاد درگیری و مزاحمت برای شهروندان که موجبات سلب آسایش و ناامنی در سطح شهر شده بود، شناسایی شد.


فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد گفت: ماموران با شناسایی مخفیگاه متهم و هماهنگی قضائی با تشکیل تیم عملیاتی در اقدامی غافلگیرانه در کمتر از دو ساعت پس از وقوع جرم این فرد را دستگیر کردند.


سرگرد ابراهیمی از کشف آلات و ادوات جرم و شرارت از این متهم خبر داد و افزود: در این خصوص یک دستگاه خودرو متعلق به متهم نیز توقیف شد.


وی به بازتاب خبری دستگیری این فرد شرور و سابقه دار اشاره کرد و افزود: مردم و مسئولان شهرستان در پی تماس‌های مکرر با پلیس از نحوه عملکرد پلیس تقدیر و تشکر کردند و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار وثیقه روانه زندان شد.


انتهای پیام/آ


دستگیری شرور در عباس آباد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.