سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حکم وزیر بهداشت؛

انتصاب دکتر ایمانیه به عنوان نماینده وزیر بهداشت

با حکم وزیر بهداشت، محمدهادی ایمانیه به عنوان نماینده خود در شورای آموزش پزشکی و تخصصی منصوب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ با حکم وزیر بهداشت، محمدهادی ایمانیه به عنوان نماینده خود در شورای آموزش پزشکی و تخصصی منصوب شد.

در بخشی از این حکم خطاب به دکتر محمد مهدی ایمانیه آمده است:

شورای آموزش پزشکی و تخصصی یکی از ارکان اساسی نظام آموزش عالی و متولی آموزش پزشکی و تخصصی بالینی در حوزه علوم پزشکی می‌باشد و وظیفه خطیر ارتقاء کیفیت آموزش پزشکی در رشته‌های تخصصی از طریق نظارت بر واحد‌های آموزشی و برگزاری آزمون‌های مرتبط را به عهده دارد.


بدون شک حضور اساتید برجسته‌ای مانند حضرت‌عالی که سال‌ها در زمینه‌های اجرایی و آموزشی دارای تجربیات ارزشمندی می‌باشید که در این شورا می‌تواند در استحکام تصمیمات و اتخاذ سیاست‌های مدبرانه بسیار مؤثر باشد؛ لذا با عنایت به تخصص، تعهد و سوابق برجسته، حضرتعالی را به سمت نماینده وزیر در شورای آموزش پزشکی و تخصصی منصوب می‌نمایم.


امیدوارم با حضور جناب عالی در این شورا و با همکاری سایر اعضاء، شاهد ارتقاء سطح کیفی آموزش پزشکی در رشته‌های تخصصی بالینی در کشور باشیم.

توفیق روزافزون شما را در انجام شایسته وظایف با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرائی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در جهت خدمت به ملت شریف ایران از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.


گفتنی است، علیرضا زالی استاد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شهید بهشتی، سیدامیرمحسن ضیایی استاد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شهید بهشتی، محمدرضا ظفرقندی استاد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی تهران و علی جعفریان دانشیار دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی تهران از دیگر اعضای نماینده وزیر در شورای آموزش پزشکی و تخصصی هستند که حکم آن‌ها به‌صورت جداگانه بوسیله وزیر بهداشت صادر شده است.
انتهای پیام/ت


انتخاب دکتر ایمانیه به عنوان نماینده وزیر در شورای آموزش پزشکی و تخصصی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۵۸ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
یکی از شریف ترین انسان های ایران