سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غرامت ۱۰ میلیارد تومانی جیووا از ایران همچنان پابرجاست!

شرکت ایتالیایی جیووا از دریافت غرامت ۱۰ میلیارد تومانی از فدراسیون فوتبال رضایت نداده است و آن‌ها خواستار دریافت ضرر خود هستند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،فدراسیون فوتبال ایران پس از عقد قرارداد با شرکت جیووا و درست پیش از بازی تیم ملی در رقابت های مقدماتی جام جهانی برابر قطر ، این قرارداد را فسخ و لباس های آدیداس را بر تن بازیکنان تیم ملی کرد.

این موضوع سبب شد تا مسئولان شرکت جیووا خواستار غرامت 10 میلیارد تومانی از فدراسیون فوتبال شوند و حتی شکایت خود را نیز به فیفا ارسال کردند و منتظر پاسخ نهادهای قضایی فدراسیون جهانی فوتبال هستند.

بر همین اساس، محمد علی بردبار،  نماینده جیووا در ایران در این رابطه گفت: «نمی خواهم راجع به اتفاقاتی که رخ داده است صحبت کنم چرا که کنکاش در این موضوع چیزی جز تکدرخاطر را به همراه نخواهد داشت و بر اساس این قرارداد ما مورد ظلم قرار گرفتیم و خیلی ضرر کردیم اما به خاطر مصالح ملی و دلخوشی مردم دوست نداریم این مضوع را پیگیری کنیم.

او افزود:  بخشی از هزینه ای که انجام داده بودیم را فدراسیون به ما داد اما از بابت خسارت ما هیچی نگرفتیم و دیگر خواستار دریافت غرامت نیستیم.

سعید یحیایی، مدیر بخش صادرات شرکت جیووا ایتالیا در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در این باره گفت: به هیچ عنوان این موضوع صحت ندارد  و ما خواستار دریافت غرامت 10 میلیاردی از فدراسیون فوتبال هستیم. امروز با وکلای شرکت نشست داریم و در این زمینه با هم گفت و گو خواهیم کرد.

او افزود: بردبار دیگر نماینده جیووا نیست و نمی دانم چرا این صحبت ها را مبنی بر رضایت شرکت جیووا اعلام کرده است.

انتهای پیام/

اصرار جیووا برای دریافت غرامت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.