سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راهیابی 8 اثر به جشنواره تئاتر خراسان شمالی

سرپرست معاون امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: ٨ اثر به دوازدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی راه یافت .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  بجنورد؛  ابوالحسن حیدری سرپرست معاون امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: نمایش های ما به هم دروغ نمی گوییم به کارگردانی مهدی کشمیری، دوئل برای نخوت به کارگردانی امیر علی پریز، پایان را من تعیین می کنم به کارگردانی امیر حسین روحانی و دردسرهای مرد مرده به کارگردانی سعید آذرخشی از جمله آثار راه یافته به مرحله نهایی است.

وی افزود: اقیانوس آرام به کارگردانی زهرا بخش پور، هفت سین سال ٦٥ به کارگردانی محمد یحیی آبادی،کمکم کن به کارگردانی انسیه حاجی زاده و زیرباران از تو می خوانم به کارگردانی مهدی فخرانی هم در زمره دیگر آثار نمایشی است.

حیدری تصریح کرد:هیات انتخاب آثار دوازدهمین جشنواره تئاتر استان متشکل از علی شریفی،محمد حسن زاده و علیرضا صمدی شادلو پس از بازبینی ٣٦ اثر از تاریخ ششم تا نهم شهریور ماه از شهرستان های فاروج،شیروان،بجنورد اسفراین،گرمه و جاجرم ٨ نمایش را بدون اولویت به دبیرخانه جشنواره معرفی کردند.

وی اظهار کرد:دوازدهمین جشنواره تئاتر استان از تاریخ ٢٥ شهریور ماه به دبیری امین فرحی،مسئول انجمن نمایش استان در بجنورد برگزار می شود.

گفتنی است: سومین جشنواره تئاتر جوان(کوتاه) همزمان با دوازدهمین جشنواره تئاتر استان برگزار می شود که بازبینی این جشنواره در روزهای آتی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/آ

راهیابی آثار به دوازدهمین جشنواره تئاتر استان خراسان شمالی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.