سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نایب رئیس شورای شهرخواستار تسریع در روند صدور حکم خامسی شد

نایب رئیس شورای شهر مشهد در نطق پیش از دستور خود از وزیر کشور خواست تا در روند صدور حکم تقی‌زاده خامسی شهردار منتخب اعضای شورای پنجم تسریع کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛حمید رضا موحدی زاده نائب رئیس شورای پنجم شهر مشهد در دومین جلسه علنی شورای شهر مشهد گفت: انتخابات ۲۹ اردیبهشت ۹۶ نشان داد که قانون اساسی ایران ظرفیت‌های بالقوه‌ای دارد و هم مردم با حضور خود توانایی تغییرات را با صندوق‌های رای پیگیری میکنند.

وى در مورد پیروزی لیست امید در مشهد افزود: پیروزی لیست امید نشان دهنده این است که پایتخت فرهنگی جهان اسلام دارای مردمی باهوش، نخبه و از درک بالایی برخوردار هستند.

منتخب مردم در شورای پنجم شهرمشهد گفت: اینجا خراسان است و خواستگاه رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران، دکتر علی شریعتی و بسیاری ازنخبگان در کشور که می‌توان در زمینه موسیقی هم از افرادی همانند؛ استاد محمدرضا شجریان، استان عثمان پرست و استاد محمد یگانه یاد کرد.

نائب رئیس شورای شهر مشهد در مورد اصل ششم که در جمهوری اسلامی ایران اشاره شده است افزود: امور کشور باید به اتکای عمومی مردم اداره شوند که شامل انتخاب رئیس جمهور، مجلس شورای اسلامی و شورا‌های اسلامی شهر‌ها می‌شود.

وى در مورد تقاضا خود در ارتباط با انتصاب شهردار مشهد گفت: از اقای رحمانی فضلی وزیر کشور درخواست میکنیم که هرچه زودتر حکم انتصاب شهردار مشهد را صادر کنند تا بتوانیم هرچه زودتر به مسائل شهری مشهد بپردازیم.

حسن سلطانى مدیر فرهنگسرا غدیر در دومین جلسه علنی شورای شهر مشهد گفت: سه سال هست در شهرداری مشهد جشنواره زنگ کار را برگزار میکنیم این جشنواره از سال ۹۴ کار خود را در فرهنگسرا انقلاب به صورت محلی آغاز شد و امسال به صورت شهری و در اکثر مدارس متوسطه اول و دوم پسرانه در حال برگزاری است.

وی در تقدیر از دانش آموزان برگزیده جشنواره زنگ کار افزود: رویکردی که در انتخاب این جشنواره مدنظر قرار گرفت رویکرد کار فرهنگی مسئله محور بوده است که در دوره‌های قبل کار‌هایی که انجام می‌شد کار‌های فانتزی و موقت بود که خیلی به مسائل و مشکلات مردم توجه نمی‌شد.

وى در ارتباط با بحث تربیت و رشد فرزندان گفت: فرایند تربیتی بچه‌ها که نیروی انسانی کارآمد تربیت شود به صورت ناقص اتفاق افتاده است و ما برای اینکه بتوانیم این مسئله را حل کنیم رفتیم به دنبال اینکه یک حرکت جریان ساز ایجاد کنیم.

سلطانى در مورد قالب جشنواره زنگ کار افزود: به صورت غیرمستقیم نزدیک به ۱۰۰ هزار دانش آموز پسر در این طرح مخاطب بودند که در برنامه‌های مختلف به مشارکت گرفته شدندو شعار جشنواره کار جوهر مرد است وسال ۹۴ فراخوان خاطره نویسی و استندآپ کمدی در ۴۰ مدرسه منطقه ۴ شهرداری مشهد برگزار شد که هزار نفر در آن شرکت کردند و در سال ۹۵ استادکار و شاگردان بود که هفت هزار شرکت کننده داشتیم که در سال ۹۵ سه هزار اثر دست دبیرخانه رسید و از دانش آموزانی که سرکار رفته بودند تقدیر میشد.

مدیر فرهنگسرا غدیر گفت: در سال ۹۶ مشارکت خوبی با آپ اتفاق افتاد که معرفی شغل من در تابستان، ۸۰۰۰ دانش آموز در آن شرکت کردند.

انتهای پیام//ا. آ.
 


دومین جلسه علنی شورای شهر مشهد امروز برگزار شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.