سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقی زاده مطرح کرد:

لزوم فرهنگ سازی ایمنی در صدا وسیما/هیچ یک از دانش آموزان کمربند ایمنی نبسته بودند

معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: هیچ کدام از دانش آموزان در اتوبوس حادثه دیده کمربند ایمنی نبسته بودند که این خود در افزایش صدمات دانش آموزان تأثیر داشته است.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مهرداد تقی زاده معاون وزیر راه و شهرسازی و دبیر کمیسیون ایمنی راه‌ها در جلسه بررسی سانحه اتوبوس حامل دانش آموزان در محور شیراز به داراب اظهار کرد: طبق روال عادی، جلسۀ کمیسیون ایمنی راه‌ها باید سه هفته دیگر برگزار می‌شد، اما با تاکید وزیر راه و شهرسازی مبنی بر لزوم بررسی سریع حادثه تصادف اتوبوس دانش‌آموزان، این جلسه صبح امروز و با حضور نمایندگان ۱۶ ارگان مرتبط برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ سازی ایمنی را باید جدی بگیریم، افزود: راننده کمربندایمنی خود را بسته بود و در این حادثه سالم مانده اما بقیه مسافران به دلیل نبستن کمربند به اطراف پرتاب شده و تعدادی از آنها جان باخته اند.

تقی زاده تصریح کرد: یکی از مصوبات این جلسه این بود که صداو سیما محصولات فرهنگی را تهیه و بدون دریافت هزینه در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهد.

دبیر کمیسیون ایمنی راه‌ها بیان کرد: مصوبه بعدی مربوط به آموزش و پرورش است که باید در تمامی مفاد درسی به مقوله ایمنی در جاده‌ها توجه جدی کند.

وی در خاتمه یادآور شد: بحث انتقال اردوهای دانش آموزی از جاده به ریل نیز موضوع دیگری است که مورد بررسی قرار گرفت و امیدواریم با بهبود زیرساخت‌ها امکان نهایی شدن این انتقال فراهم شود.

 انتهای پیام/

ساخت تیزرهای رایگان برای افزایش ایمنی در جاده ها

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.