سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان فارس خبر داد؛

دومین نمایشگاه فارس در یک نگاه

دومین نمایشگاه فارس در یک نگاه در ارگ کریم خان زند برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مصیب امیری مدیرکل میراث‌فرهنگی استان فارس گفت: نمایشگاه فارس در یک نگاه به مدت ۴ روز در قالب ۶۰ غرفه نمایشگاهی با حضور ۲۹ شهرستان برپا می‌شود.

وی بیان کرد:  در نمایشگاه فارس دریک نگاه تأسیسات و مؤسسات گردشگری، صنوف مرتبط با گردشگری از جمله سازمان‌های مردم‌نهاد فعال در حوزه‌های میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، شهرداری شیراز، جامعه هتلداران، دفاتر خدمات مسافرتی، اداره کل اوقاف و امور خیریه و محیط‌زیست استان و هنرمندان صنایع‌دستی استان  شرکت دارند.


وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی استان فارس در تمام زوایای مذهبی سرمایه‌گذاری، سوغات محلی، آداب و رسوم و میراث معنوی است، افزود: در نظر داریم تا بازدیدکنندگان شاهد تجلی هنر، میراث ملی و توانمندی‌ها در آثار هنرمندان، صنعتگران، اندیشمندان و صاحبان کسب و کار در حوزه گردشگری استان باشند.


امیری با اشاره به برپایی سیاه‌چادر‌های عشایری در این نمایشگاه ادامه داد: تأسیسات گردشگری برای ارائه خدمات مرتبط و آشنا سازی علاقه‌مندان به‌خصوص در زمینه گردشگری، طبیعت گردی و اقامتگاه‌های بوم‌گردی مذهبی، برگزاری تور‌های درون استانی، حضور فعال دارند.


مدیرکل میراث‌فرهنگی استان فارس تصریح کرد: دومین نمایشگاه فارس در یک نگاه از ۱۶ تا ۲۰ شهریور ۹۶ در ارگ کریمخان زند از ساعت ۸ صبح تا ۲۱ در معرض گردشگران و علاقه‌مندان خواهد بود.


انتهای پیام/ت


برپایی نمایشگاه فارس در یک نگاه در شیراز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.