سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح پست هوایی ایلام ازمهرماه/فعالیت پست یافته در ایام اربعین

مدیرکل پست استان گفت:از 17 مهر ماه سال جاری پست هوایی ایلام راه‌ اندازی می شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛بابک گله‌داری با بیان اینکه خدمات اداره‌ی کل پست استان در سه محور فیزیکی، مالی و الکترونیکی انجام می‌گیرد، بیان کرد: روابط عمومی اداره كل پست استان ايلام با کسب امتیاز کامل عملکرد استراتژيك مردادماه 96 همچنان در جایگاه نخست ارزيابی عملكرد روابط عمومی های پست كشور قرار گرفت .

وی گفت: اين ارزيابی عملكرد که سنجش آن بر مبنبای الگوی , BCS و با هدف ارزیابی فعالیتهای روابط عمومی های سراسر کشور و معرفی ادارات برترتوسط روابط عمومی شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران صورت می‌پذیرد که روابط عمومي پست استان توانست با کسب امتیازات کامل توانست رتبه اول را در بين روابط عمومی های شركت ملی پست در كشور كسب کند .

مدیرکل پست استان ایلام با اشاره به نقش این اداره کل در ارائه خدمت برای صدور کارت هوشمند، تصریح کرد: در کمتر از 10 دقیقه عملیات درخواست قبول کارت

بابک گله‌داری اضافه کرد: روابط عمومی اداره كل پست استان ايلام با کسب امتیاز کامل عملکرد استراتژيك مردادماه 96 همچنان در جایگاه نخست ارزيابی عملكرد روابط عمومی های پست كشور قرار گرفت .

وی گفت: اين ارزيابي عملكرد که سنجش آن بر مبنبای الگوی , BCS و با هدف ارزیابی فعالیتهای روابط عمومی های سراسر کشور و معرفی ادارات برتر توسط روابط عمومی شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران صورت می‌پذیرد که روابط عمومي پست استان توانست با کسب امتیازات کامل توانست رتبه اول را در بين روابط عمومی های شركت ملی پست در كشور كسب کند .

 

مدیرکل پست استان ایلام با اشاره به نقش این اداره کل در ارائه خدمت برای صدور کارت هوشمند، تصریح کرد: در کمتر از 10 دقیقه عملیات درخواست قبول کارت ملی هوشمند انجام می‌گیرد که سرعت در این کار افزایش پهنای باند و تجهیزات پیشرفته است.

 

گله‌داری به خدمات این اداره کل در تجارت الکترونیک اشاره کرد و گفت: بسترهای این امر مهم در استان فراهم است .

 

وی با اشاره به بومی بودن اکثر توزیع‌کنندگان مرسولات ،خوشبختانه میزان مرسوله‌های برگشتی بسیار کم و انگشت‌شمار است .

 

مدیرکل پست استان ایلام از راه‌اندازی پست هوایی در استان ایلام در 17 مهر خبر داد و گفت: با این خدمت مرسولات ویژه با پروازهای فرودگاه ایلام ارسال خواهند شد .

 

گله‌داری از فعال بودن «پست یافته» در ایام اربعین خبر داد و گفت: کسانی که به هر دلیل اشیاء یا مدارک خود را گم کنند پست آماده‌ی خدمت‌رسانی به این عزیزان است و علاوه بر آن این افراد می‌توانند از طریق سامانه 193 اشیاء گم‌شده خود را پیگیری کنند.

 

ملی هوشمند انجام می‌گیرد که سرعت در این کار افزایش پهنای باند و تجهیزات پیشرفته است .

 

گله‌داری به خدمات این اداره کل در تجارت الکترونیک اشاره کرد و گفت: بسترهای این امر مهم در استان فراهم است .

 

وی با اشاره به بومی بودن اکثر توزیع‌کنندگان مرسولات ،خوشبختانه میزان مرسوله‌های برگشتی بسیار کم و انگشت‌ شمار است .

 

مدیرکل پست استان ایلام از راه‌اندازی پست هوایی در استان ایلام در 17 مهر خبر داد و گفت: با این خدمت مرسولات ویژه با پروازهای فرودگاه ایلام ارسال خواهند شد .

 

گله‌داری از فعال بودن "پست یافته" در ایام اربعین خبر داد و گفت: کسانی که به هر دلیل اشیاء یا مدارک خود را گم کنند پست آماده‌ی خدمت‌رسانی به این عزیزان است و علاوه بر آن این افراد می‌توانند از طریق سامانه 193 اشیاء گم‌شده خود را پیگیری کنند.

 

انتهای پیام/ع

راه اندازی پست هوایی در ایلام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.