سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سومین روز از چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم؛

آغاز رقابت‌ها در رشته حفظ موضوعی قرآن

سومین روز از چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با رقابت ۱۴ نفر در مرحله نیمه نهایی رشته حفظ موضوعی کریم در سالن حسینیه ثارالله ارومیه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ دقایقی قبل ۱۴ نفر از شرکت کنندگان در رشته حفظ موضوعی قرآن کریم رقابت خود را برای راهیابی به مرحله نهایی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در این رشته درسالن حسینیه ثارالله آغاز کردند.

براساس این گزارش تعداد 5 نفر از این شرکت کنندگان با صعود به مرحله نهایی در بخش دوم و مرحله پایانی برای کسب رتبه های برتر با یکدیگر به رقابت می پردازند.

در بخش رقابت‌ها نیز در نوبت صبح ابتدا مرحله نهایی رشته معارف و حفظ موضوعی قرآن کریم در سالن حسینیه ثارالله(ع) برگزار می شود.
این بخش براساس برنامه در نظر گرفته شده تا قبل از اذان ظهر به پایان خواهد رسید.

همچنین در این روز و در نوبت بعدازظهر در سالن جنبی مسابقات، بخش مقدماتی رشته‌های حفظ کل و حفظ ۲۰ جزء قرآن کریم برگزار می‌شود.

امروز در شهرستان مهاباد و در مسجد جامع این شهر بعد از نماز ظهر و عصر شاهد تلاوت دیگری از حمیدرضا احمدی‌وفا، قاری بین‌المللی کشورمان خواهیم بود. در این روز گروه تواشیح طارق نیز به اجرای تواشیح می‌پردازد. این برنامه با حضور قاری و گروه تواشیح نامبرده شده بعد از نماز مغرب و عشاء در شهرستان نقده تکرار خواهد شد.

انتهای پیام/م

رقابت های سومین روز ازچهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته حفظ موضوعی آغاز شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.