سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان:

عدم اصلاح نظام پرداخت در عرصه سلامت چالش‌ساز شد

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان گفت: هدف از ایجاد پوشش سلامت همگانی این بود که دسترسی را زیاد کنیم و هزینه‌ها برای مردم کم شود که به دلیل عدم اصلاح نظام پرداخت دچار چالش شدیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی اعتصام‌پور عصر دیروزدر جمع نمایندگان استان اصفهان اظهار داشت: در ابتدا باید به دو سؤال جواب داد و نیاز به تحلیل دارد که کارهای خوبی انجام‌ شده اما به قیمت ورشکستگی بیمه‌ها یا کارهای خوبی انجام‌ شده که آیا بهترین بوده یا نه، در مورد این‌ها نیاز به تحلیل گروهی وجود دارد.

وی  افزود: هدف از ایجاد پوشش سلامت همگانی این بود که دسترسی را زیاد کنیم و هزینه‌ها برای مردم کم شود، اما به دلیل عدم اصلاح نظام پرداخت دچار چالش شدیم.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان گفت: طرح سلامت در ابتدا خوب بود و به‌ عنوان یک فرصت بود، اما از این زمان به بعد اگر به همین رویه پیش رویم تهدید منابع خواهیم شد و با ورشکستگی سنگین مواجه خواهیم شد که در نهایت به یک تهدید امنیتی تبدیل خواهد شد.

وی ادامه داد: باید تفاوت قائل شد بین مجری و ناظری که در بحث مهم درمان است، با تشکیل کمیته آموزش و پژوهش به همین منظور در صدد رفع مشکلات خواهیم بود و اعلام آمادگی می‌کنیم در پرتو کارهای پژوهشی مهم کمک شایسته برای اجرای هر چه بیشتر این طرح مهم انجام دهیم.

اعتصام‌پور در پایان بیان داشت: در زمان حاضر باید هنر گفت‌وگو را افزایش داد و با تربیت نیرویی مخلص که اهل فکر و تأمل باشد مشکلات حوزه درمان را حل کرد.

گفتنی است در پایان جلسه مجمع نمایندگان اصفهان، هر کدام از نماینده‌های استان با توجه به‌ ضرورت، دغدغه‌های حوزه انتخابیه خود را مطرح کردند که برای رفع بسیاری از آنان مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان قول مساعد داد.

 

انتهای پیام/م

 

با تشکیل کمیته آموزش و پژوهش در صدد رفع مشکلات طرح سلامت خواهیم بود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.