سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیروگاه شهید سلیمی نکا

تحویل ۲ میلیاردی انرژی خالص از نیروگاه نکا به شبکه سراسری برق کشور

۲ میلیارد و ۱۹۹ میلیون و ۹۴۵ هزار کیلووات ساعت انرژی خالص از نیروگاه شهید سلیمی نکا به شبکه سراسری برق کشور تحویل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، نعمتی مدیرعامل نیروگاه شهید سلیمی نکا گفت: نیروگاه شهید سلیمی نکا در سه ماه نخست امسال ۲ میلیارد و ۲۹۸ میلیون و ۷۱ هزار کیلووات ساعت انرژی تولید کرد.


وی افزود: از این میزان تولید ۲ میلیارد و ۱۹۹ میلیون و ۹۴۵ هزار کیلووات ساعت انرژی خالص به شبکه سراسری برق کشور تحویل شد.


مدیرعامل نیروگاه شهید سلیمی نکا گفت: ۷۷ درصد انرژی تولیدی در این مدت در واحد‌های بخاری و ۲۳ درصد در واحد‌های سیکل ترکیبی بدست آمد، سهم سوخت گاز در تولید انرژی ۹۵ درصد و سهم سوخت مازوت نیز ۵ درصد بوده است.


نعمتی افزود: علیرغم خروج متناوب واحد‌های بخاری و سیکل ترکیبی جهت انجام تعمیرات اساسی و میاندوره‌ای تا اواسط خرداد ماه، حدود ۱۹ درصد انرژی تعهدی نیروگاه، طبق قرارداد محقق شد.


وی گفت: در این سه ماه واحد‌های ۱،۲ و ۴ بخاری هر کدام با ظرفیت ۴۴۰ مگاوات جهت انجام تعمیرات میاندوره‌ای و بازدید‌ها جمعاً به مدت ۶۸ روز و واحد ۳ بخاری نیز بدلیل انجام تعمیرات اساسی به مدت ۷۹ روز از مدار خارج بوده است.


نعمتی افزود: بلوک سیکل ترکیبی نیز در این مدت با ظرفیت ۴۳۵ مگاوات بدلیل انجام تعمیرات ژنراتور و بازدید مسیر داغ در واحد یک گازی به مدت ۵۵ روز بصورت نیم بار در مدار قرار داشت.


انتهای پیام/آ


تولید برق در نیروگاه شهید سلیمی نکا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.