سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ماینده مردم برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس:

شاهین‌شهر به مجتمع فرهنگی هنری جدید نیاز دارد

نماینده مردم برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی گفت: شهر 170 هزار نفری شاهین‌شهر، به مجتمع جدید فرهنگی و هنری ویژه استقرار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه هنرمندان حوزه‌های مختلف نیاز دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسینعلی حاجی دلیگانی امروز در جلسه هم‌اندیشی با هنرمندان، اصحاب رسانه و کانون‌های فرهنگی  و هنری مساجد شاهین‌شهر اظهار کرد: شهر 170 هزار نفری شاهین‌شهر، به مجتمع جدید فرهنگی هنری ویژه استقرار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی وخانه هنرمندان حوزه‌های مختلف نیاز دارد.

وی افزود: این شهر با وجود فعالیت‌های متنوع فرهنگی، فعالیت صدها هنرمند در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری، فاقد مجتمع اختصاصی است؛ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه نیز در ساختمان استیجاری مستقر است.

نماینده مردم برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: شهرداری و شورای اسلامی شاهین‌شهر، یک قطعه زمین 3 هزار متری برای احداث مجتمع فرهنگی و هنری اختصاص داده است که در صورت تخصیص اعتبار ملی، ساخت آن شروع خواهد شد.

وی ادامه داد: با وجودی که می‌دانیم دولت در تامین اعتبارات طرح‌های عمرانی با کمبودهایی مواجه هست اما امیدواریم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ساخت این طرح پشتیبانی لازم را انجام دهد.

حاجی دلیگانی در پایان گفت: معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به شهرستان شاهین‌شهر و میمه از کتابخانه‌های این شهرستان، مجتمع فرهنگی و هنری دولت‌آباد، امامزادگان سید صالح خاتون و نرمی بازدید خواهد کرد و در این بازدیدها مسائل و کمبودهای فرهنگی و تجهیزاتی شهرستان‌های برخوار، شاهین‌شهر و میمه را بررسی می‌کند.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.