سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدارمدیر سازمان عامل منطقه ویژه علم و فناوری یزد با مدیرکل صدا و سیما

مدیر سازمان عامل منطقه ویژه علم و فناوری یزد با مدیرکل صدا و سیما دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  سالاری مدیر سازمان عامل منطقه ویژه علم و فناوری یزد جهت فرهنگ سازی و ترویج حوزه علم، فناوری و نوآوری استان یزد با پهلوانیان مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد دیدار کرد.

در ابتدای این جلسه سالاری ضمن تبیین ساختار، اساسنامه ، سهامداران و روند ایجاد منطقه ویژه علم و فناوری یزد به بیان ویژگی های منطقه ویژه علم و فناوری یزد پرداخت.

سالاری گفت: نهادهای مختلفی در حوزه علم و فناوری در یزد وجود دارد و کار منطقه ویژه به عنوان حلقه اتصال برای هماهنگ کردن این نهاد هااست تا اکوسیستم علم و فناوری در استان شکل گیرد.

وی افزود: ما بر روی محورهایی که در استان یزد دارای ارجعیت هستند تمرکز کرده ایم این محورها شامل گردشگری، سلامت، ICT، انرژی های نو ، صنعت نساجی و کاشی و سرامیک است.

 سالاری یکی از موضوع های مورد توجه منطقه ویژه علم و فناوری یزد را اجرای طرح های پیشران و بین بخشی با همکاری دستگاه های مرتبط عنوان کرد و افزود: نگرش غالب در این منطقه نرم افزاری و شبکه سازی در این حوزه است و سخت افزاری نیست.

پهلوانیان مديركل صداوسيمای مركز يزد  نیز در اين ديدار ضمن ارائه گزارشی از برنامه ها و اقدامات اين مركز در خصوص حوزه علم وفناوری، آمادگی مرکز جهت همکاری با منطقه ویژه علم و فناوری یزد را اعلام کرد و مقررشد در جلسه ای نقش و راهبردهای منطقه ویژه علم و فناوری یزد برای مدیران و معاونین مرکز تبیین شود.

انتهای پیام/ ی

دیدارمدیر سازمان عامل منطقه ویژه علم و فناوری یزد با مدیرکل صدا و سیما

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.