سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت نکردن اعتبار برای طرح های عمرانی از منطقه آزاد اروند

شهردار سابق خرمشهر:منطقه آزاد اروند هیچ اعتباری برای اجرای پروژه‌های عمرانی به شهرداری خرمشهر پرداخت نکرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛ساعدی شهردار سابق خرمشهر گفت: بدترین خاطره نیز مربوط به تعامل منطقه آزاد اروند با شهرداری خرمشهر است، متأسفانه در این 11ماه نتوانستیم هیچ اعتباری از سازمان منطقه آزاد اروند برای پروژه‌های مهم شهرداری خرمشهر دریافت کنیم.

عزیز ساعدی افزود: در 11ماه تصدی بنده در شهرداری خرمشهر بهترین خاطره مربوط به پرداخت حقوق بروز به کارکنان بود که موجب رضایتمندی و تقویت روحیه آنان می‌شد.

وی گفت: بدترین خاطره نیز مربوط به تعامل منطقه آزاد اروند با شهرداری خرمشهر است، متأسفانه در این 11ماه نتوانستیم هیچ اعتباری از سازمان منطقه آزاد اروند برای پروژه های مهم شهرداری خرمشهر دریافت کنیم.

شهردار خرمشهر افزود: تعریض پل قدیم یا احداث پل سوم از مهم‌ترین طرح‌های شهرداری خرمشهر بود که برای تأمین اعتبار آن از منطقه آزاد اروند تلاش و پیگیری‌های زیادی داشتیم و متأسفانه موفق به اجرای آن پیش از اتمام دوره تصدی بنده نشدیم.

وی در پایان از تعامل مناسب دستگاه‌های اجرایی شهرستان، فرماندار ویژه خرمشهر، نماینده مردم خرمشهر، اصحاب رسانه و مطبوعات، شورای جانشینی همچنین دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی در بهبود هرچه بهتر وضعیت مدیریت شهری خرمشهر قدردانی کرد.

انتهای پیام/د

پرداخت نکردن اعتبار از سوی منطقه آزاد اروند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.