سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل میراث فرهنگی فارس خبر داد؛

برگزاری نمایشگاه گردشگری "فارس در یک نگاه"

نمایشگاه گردشگری "فارس در یک نگاه" در ارگ کریمخانی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مصیب امیری مدیرکل میراث فرهنگی استان فارس گفت: در راستای تحقق اهداف شعار امسال با عنوان اقتصاد مقاومتی "تولید و اشتغال" نمایشگاه فارس در یک نگاه به مدت چهار روز در قالب ۶۰ غرفه نمایشگاهی با حضور ۲۹ شهرستان، تاسیسات و موسسات گردشگری، صنوف مرتبط با گردشگری و هنرمندان صنایع دستی استان برگزار می‌شود.


وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را نمایاندن استان فارس در تمامی زوایای مذهبی میراث معنوی، سرمایه‌گذاری، آداب و رسوم و سوغات محلی دانست و افزود: در نظر داریم تا بازدیدکنندگان شاهد تجلی هنر، میراث ملی و توانمندی‌ها در آثار هنرمندان، صنعتگران، اندیشمندان و صاحبان کسب و کار در حوزه گردشگری استان باشند.


امیری از برپایی سیاه‌چادر‌های عشایری در این نمایشگاه خبر داد و ادامه داد: تاسیسات گردشگری برای ارائه خدمات مرتبط و آشناسازی علاقه‌مندان به ویژه در زمینه گردشگری مذهبی، برگزاری تور‌های درون استانی، طبیعت گردی و اقامتگاه‌های بوم‌گردی حضور فعال دارند.


مدیرکل میراث فرهنگی استان فارس تصریح کرد: هنرمندان و صنعتگران استان فارس نیز در این نمایشگاه به ارائه آثار و هنر خود به صورت کارگاه زنده و حضور در غرفه‌های نمایشگاه می‌پردازند.


دومین نمایشگاه فارس در یک نگاه از روز ۱۶ تا ۲۰ شهریور در محل ارگ کریمخانی برپا می‌شود.
انتهای پیام/ر


برپایی نمایشگاه گردشگری در شیراز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.