سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده نیروی انتظامي دورود:

پلمپ 110 واحد صنفي متخلف در دورود

در طرح نظارتی پنچ ماهه اول سال جاری توسط اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس دورود ۱۱۰ واحد صنفی متخلف پلمپ شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  سرهنگ ملکشاهی گفت: مطالبات به حق مردم و مسئولان از پلیس، برخورد قاطع و قانونی با واحد‌های صنفی متخلف است که بدین منظور طرح نظارتی پلیس نظارت براماکن عمومی شهرستان به مرحله اجراءگذاشته شد.

وی گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در راستای نظارت مستمر بر واحد‌های صنفی دورود از تعداد یک هزار و ۴۲۹ واحد صنفی در نقاط مختلف شهرستان  دورود بازدید کردند.

فرمانده نیروی انتظامی دورود افزود: در این زمینه ضمن صدور اخطار قانونی پلمپ برای ۱۴۱ واحد صنفی و همچنین اخذ تعهد از متصدیان ۳۰۱ واحد به متصدیان ۸۸۹ واحد نیز تذکر شفاهی ارائه شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در اجرای این طرح‌ها ۱۱۰ واحد صنفی نیز بدلایلی مانند فقدان پروانه کسب و عدم رعایت ضوابط انتظامی و صنفی یا دستور قضائی پلمپ شد.

فرمانده نیروی انتظامی دورود گفت: در راستای پیشگیری از وقوع تخلفات صنفی و جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان در حوزه بازار، نظارت بر واحد‌های صنفی بصورت مستمر در دستور پلیس امنیت عمومی دورود قرار دارد.

سرهنگ ملکشاهی در پایان با اشاره به اینکه طرح نظارتی پلیس شهرستان بر واحد‌های صنفی با جدیت ادامه دارد از شهروندان خواست؛ اخبار و گزارش‌های خود را در این زمینه از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/ د

۱۱۰ واحد صنفی متخلف در دورود پلمپ شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.