سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیخ ویسی: برنامه ویژه ای برای جام حذفی داریم/ از هفته ششم بهتر می شویم

دروازه بان تیم استقلال خوزستان گفت: یکی از اهداف اصلی ما در رقابت های جام حذفی قهرمانی در این مسابقات است و امیدوارم با تدابیر ویژه کادر فنی به این امر مهم دست یابیم.

وحید شیخ ویسی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره شرایط استقلال خوزستان در لیگ هفدهم بیان کرد: خدارا شکر شرایط بدی نداریم و در میانه های جدول هستیم. در تعطیلات لیگ، به خوبی تمرین کردیم و تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا بتوانیم موفقیت های گذشته را تکرار کنیم.

او افزود: برنامه ریزی کردیم تا بتوانیم از هفته ششم امتیازها را کسب کنیم و در رده های بالایی جدول قرار بگیریم. بازیکنان و کادرفنی خوبی داریم و هدفمان خوشحال کردن مردم خوزستان است.

دروازه بان تیم استقلال خوزستان درباره وضعیت این تیم در جام حذفی گفت:خوشبختانه وضعیت تیممان پیش از دیدار مقابل میعاد مغان اردبیل رضایت بخش است و امیدوارم دردیدار روز شنبه که در ورزشگاه غدیر برگزار می شود با قدرت به مصاف این حریف ناشناخته برویم و در پایان هم با پیروزی پر گل به دور بعد جام حذفی صعود کنیم.یکی از اهداف اصلی ما در رقابت های امسال جام حذفی قهرمانی در این مسابقات است زیرا هر تیم با انجام شش مسابقه می تواند جواز حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را بدست‌ آورد و امیدوارم با تدابیر ویژه کادر فنی به این امر مهم دست یابیم.

شیخ ویسی در پایان درمورد دیدار این تیم مقابل ذوب آهن در هفته ششم لیگ برتر خاطر نشان کرد:با توجه به اینکه این دیدار در ورزشگاه فولاد شهر برگزار می شود به طور حتم بازی سخت و دشواری خواهد بود ولی با این وجود تمام دیدارها برای ما مهم است و تمام سعی مان بر این است تا با پیروزی در دیدار مقابل ذوب آهن به جایگاهمان در جدول رده بندی استحکام ببخشیم.از طرفی از هفته ششم به بعد بازی های به مراتب بهتری را از تیم ما در مسابقات شاهد خواهید بود.

انتهای پیام/

اظهارات شیخ ویسی درباره وضعیت تیم استقلال خوزستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.