سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره ارشاد اسلامی نطنز خبر داد:

برگزاری مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی سبک زندگی علوی در نطنز

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نطنز گفت: همزمان با فرا رسیدن عید غدیر خم، مسابقه کتاب خوانی «سبک زندگی علوی» در شهرستان نطنز برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی مشربی  امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: عید غدیر خم به مفهوم حکومت یافتن شایسته‌ترین فرد پس از پیامبر است که پیامبر (ص) لایق‌ترین فرد را برای تداوم خط رسالت و حفظ کیان دین برگزید.

وی افزود: همواره وظیفه داریم اهمیت این عید بزرگ را برای نسل جوان و نوجوان تبیین کرده و در جهت شناساندن  این حماسه عظیم تاریخی و گسترش هر چه بیشتر فرهنگ ناب غدیر تلاش کنیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نطنز  تصریح کرد: در آستانه فرارسیدن عید بزرگ شیعیان جهان، عید سعید غدیر خم، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نطنز با همکاری دفتر امام جمعه شهرستان نطنز و بنیاد بین‌المللی غدیر و در راستای ترویج فرهنگ کتاب خوانی و سبک زندگی اسلامی، مسابقه بزرگ کتاب خوانی سبک زندگی علوی را برگزار می‌کند.

وی افزود: این مسابقه بر اساس کتاب «سبک زندگی علوی» نوشته محسن نصری  و سوالات استخراج شده از آن بوده در قالب پرسشنامه‌ای که در انتهای کتاب قرار دارد و علاقمندان می‌توانند با تهیه این کتاب با تخفیف 50 درصدی نمایشگاه با قیمت 2500 تومان از نمایشگاه بزرگ کتاب شهرستان تا تاریخ 25 شهریور، و ارائه پاسخنامه تا پایان شهریور در این مسابقه شرکت کنند.

مشربی خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان باید پاسخنامه‌های خود را تا پایان شهریور ماه از طریق مراجعه به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و یا تحویل به مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان ارسال کنند و به سه نفر از برگزیدگان این مسابقه هدایایی اهدا می‌شود.

 

انتهای پیام/م

برگزاری مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.