از جمله شرایط تاسیس دفاتر خدمات انتظامی(پلیس +10) می توان به موارد زیر اشاره کرد که به صورت تفکیک شده شامل شرایط عمومی و اختصاصی عنوان می شود.
در گام نخست فرد متقاضی تاسیس دفتر خدمات انتظامی(پلیس+10) باید بداند که مدیریت و مسئولیت تمامی هزینه های دفتر شامل (آب، برق، مالیات، حقوق کارکنان، اجاره بها، دکوراسیون، تجهیزات سخت افزاری، تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، مبلمان، عوارض و …) برعهده مدیران دفاتر است و هیچ گونه اعتباری برای ارائه تسهیلات یا وام به مدیر دفتر وجود ندارد.
– فضای مورد قبول برای تاسیس دفتر باید بر اساس استاندارد های تعیین شده از طرف شرکت پژوهش و توسعه ناجی باشد.
– کارکنان دفاتر باید تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی درآیند و مدیر دفتر باید کلیه حقوق مربوطه را مطابق قوانین اداره کار پرداخت کند.
– تعداد کاربران متناسب با خدمات و حضور مشتری در دفتر است.
– هر کاربر برای ارائه خدمت نیاز به یک رایانه رومیزی به همراه کلیه لوازم جانبی آن دارد که تامین تمامی تجهیزات فنی (رایانه و لوازم جانبی آن، اسکنر، پرینتر، تجهیزات امنیتی و غیره) مطابق دستورالعمل های فنی، برعهده مدیر دفتر است. همچنین حضور مدیر دفتر در دفتر الزامی است.
بخشی از شرایط عمومی مورد نیاز برای تاسیس دفتر خدمات انتظامی(پلیس+10) شامل موارد زیر است که افراد ملزم به احراز و رعایت این موارد هستند.
_داشتن تاهل
– بومی محل مورد تقاضا
*بومی یعنی متقاضی متولد آن شهرستان یا توابع آن باشد که در شناسنامه محل تولد ثبت شده است .یا حداقل ۵ سال سابقه سکونت در آن شهر ستان یا توابع آن را داشته باشد.
*متقاضی درصورت پذیرش باید تا زمان دایر بودن دفتر، در شهر مورد تقاضا سکونت دائمی داشته باشد.
– دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی کاردانی
– دارا بودن اطلاعات پایه مهارت با کامپیوتر ICDL
– تدین به دین مبین اسلام و یا سایر ادیان رسمی کشور
– داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت قانونی
– تابعیت و اعتقاد به مبانی جمهوری اسلامی ایران و قانون اساسی
– نداشتن سابقه محکومیت موثر و محرومیت از حق خدمات دولتی
– عدم احراز فساد مالی، اخلاقی و اعتیاد به مواد مخدر و روان گردان
– حداقل سن داوطلب کمتر از ۲۶ سال و حداکثر بیشتر از ۶۰ سال نباشد
– عدم اشتغال در دستگاههای دولتی (لشکری و کشوری) و نهادها و موسسات عمومی غیردولتی
– نداشتن سابقه سوء امنیتی و عضویت و وابستگی به احزاب و گروههای سیاسی ضد انقلاب، معاند و غیرقانونی
پذیرش افراد براساس امتیازات کسب شده آنها است. در زیر مواردی که دارای امتیاز است و شرایط احراز آن اعلام می شود. امتیازات کسب شده متقاضیان در هر شهر با هم سنجیده شده و منتخبین افرادی هستند که بالاترین امتیاز را در آن شهر کسب کنند.
الف) مدرک تحصیلی: مدارک تحصیلی مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا دانشگاههای نیروهای مسلح مورد پذیرش خواهد بود.
ب) دارا بودن مهارت های رایانه: مهارت هفت گانه رایانه (ICDL) که مدرک آن توسط مراکز معتبر صادر شده باشد.
(شایان ذکر است مراکز معتبر مراکزی هستند که دارای مجوز از سازمان فنی و حرفهای کشور یا معاونت مدیریت و برنامه ریزی ریاست جمهور باشند)
ج) سابقه کار مدیریتی: سابقه مدیریتی برابر احکام صادره در مراکز دولتی به صورت هم تراز با نیروهای مسلح تطبیق داده شود. فراموش نکنید که سوابق مدیریتی شرکت های عمومی غیر دولتی پس از احراز سابقه و دارا بودن شرایط تطبیق مانعی ندارد و سابقه مدیریتی شرکت های خصوصی نامعتبر و غیر معروف مورد تأیید نیست.
د) جانباز: سابقه جانبازی باید به تأیید بنیاد شهید، امور ایثارگران یا معاونت انسانی واحدهای نیروهای مسلح رسیده باشد.
در نظر داشته باشید رأی کمیسیون پزشکی ملاک سابقه جانبازی و درصد جانبازی نیست.
و) سابقه اسارت: سابقه اسارت باید به تأیید بنیاد شهید، امور ایثارگران یا معاونت انسانی واحدهای نیروهای مسلح رسیده باشد.
ز) خانواده شهید: سوابق خانواده شهید صرفاً از بنیاد شهید و امور ایثارگران مورد قبول است.
ح) سابقه بسیجی: سوابق بسیجی عادی و فعال بر اساس آیین نامه بسیج که تأیید آن توسط مراکز ذیربط تعیین میگردد و صرفاً با فرم استاندارد مورد تایید است.
ط) رزمنده: رزمندگان و اعضای خانوادهای درجه یک آنها دارای شرایط امتیازی رزمنده میباشند.
توجه به این نکته ضروری است که سوابق مناطق عملیاتی برابر دستورالعمل خدمت در مناطق عملیاتی مورد قبول است.
توجه به تذکراتی که در ادامه به آن ها پرداخته می شود امری ضروری است.
– پاسخ گویی به سئوالات تنها از طریق شماره تلفن ۸۱۲۴۰۱۰۴ امکان پذیر است.
– خانواده های درجه یک فقط شامل: پدر، مادر، همسر و فرزندان شخص تقاضا دهنده هستند.
– پذیرش متقاضی طی مراحل مختلف انجام می شود. پذیرفته شدگان هر مرحله باید مدارک یا اقدامات مرتبط با آن مرحله را در اسرع وقت انجام دهند.
– اطلاع رسانی مراحل مختلف از طریق درج در همین سایت، پیامک به شماره همراه و ارسال رایانامه به پست الکترونیک ثبت شده در سامانه فراخوان، اطلاع رسانی خواهد شد.
– هزینه پیامک های ارسالی از طرف سیستم فراخوان به متقاضیان، جهت اطلاع رسانی و ارتباط با متقاضیانی که در سیستم فراخوان ثبت نام می کنند به عهده متقاضیان است.
– درصورتیکه درخواست عدم دریافت پیامکهای تبلیغاتی را به اپراتور تلفن همراهتان دادهاید، پیامک های ما به دست شما نخواهد رسید برای رفع این مشکل باید دریافت پیامک های تبلیغاتی را از طریق اپراتور تلفن همراهتان فعال کنید.
– پس از ارسال مدارک و رفع نقص به هیچ وجه به مدارک ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد.
– مدارک ارسال شده در فراخوانهای قبلی قابل استناد نبوده و باید در هر فراخوان مدارک جدیدی ارائه شود.
– ارائه آدرس دقیق و صحیح پستی متقاضی در هنگام ثبت نام جهت برقراری ارتباط و دعوت جهت پیگیری امور الزامی است.
– اولین مرحله ارزیابی بر اساس امتیازاتی است که افراد از ثبت اطلاعاتشان در سامانه فراخوان کسب می کنند لذا شایسته است که متقاضیان اطلاعات خواسته شده را با دقت و حوصله تکمیل کنید.
انتهای پیام/
مدرک کارشناسی دارم،فرزند جانباز هستم.متاهل هستم و تقریبا تمامی شرایط رو دارم
در منطقه ما هم دفتر پلیس +۱۰ نیست .از کجا مطلع بشم که چه زمانی فراخوان میدن؟
اول اینکه چطوری میتونم ثبت نام کنم؟ دوم اینکه مغازه باید اجاره ای باشه یا از خودم باشه؟
مرحله اول را از کجا باید شروع کر؟
بابا من نمیخوام ازدواج کنم اصلا شرایط ازدواج ندارم از طرفی هم تمام شرایط تاسیس دفتر دارم ولی مجردم. چرا اینقدر تبعیض میذازن آخه!؟!؟!
اگر من کار دست بگیرم ۱۰نفر بیکار مثل خودگو پوشش میدم ولی خب همیشه سنگهای مسخره پیش پای ادم میندازن اخه من موندم چرا شر تاهل!!!!! چرا!؟!؟!؟!
از شهرستان آبادان هستم وطبق شرایط ذکر شده شرایط را دارم لطفا درصورت تخصیص سهمیه به آبادان اطلاع رسانی فرمائید
ضمنا آبادان با جمعیت بیش از یکصد بیست هزار نفر یک دفتر دارد
من پزشک و ساکن تهران هستم ، میخام در شهر تهران برای اشتغال جمعی تحصیلکرده دفتر پلیس بعلاوه 10 تاسیس کنم و تمام شرایط و همچنین صاحب محل مناسب نیز میباشم، لطفن زمان فراخوان را اطلاع دهید
بنده شرایط کامل رو دارم و حتی مغازه 90 متر بر خیابان اصلی موجود میباشد و جای پارک هم مناسب هست و ۲۰۰ متر با عکاسی فاصله داریم برای راحتی ارباب رجوع
خواهشمندم بنده را برای دریافت مجوز پلیس+10 راهنمایی بفرمایین در بخش ما هم پلیس+10 موجود نیست
ممنون از لطفتون
لطفا راهنمایی کنید با تشکر
مجوز بگیرم باید به کدام اداره مراجعه کنم ودرضمن خواستم ببینم به استان سیستان وبلوچستان (شهرستان سرباز ) امسال امتیاز تعلق میگیرد.... ممنون از شما...
اینجانب افسر بازنشسته ناجا از تبریز تقاضای افتتااح دفتر پلیس + ۱۰ را دارم سه تا دختر لیسانس و فوق لیسانس بیکار در خانه دارم ر صورت امکان برای آنها در نظر دارم سرگرم شوند
من کاردانی آی تی دارم و فرزند جانباز پنجاه درصد هستم و سابقه مدیریت ندارم
میشه لطفاً منو راهنمایی کنید که برای اقدام باید کجا برم
ممنون میشم
با سلام و احترام
باعنایت به اینکه بنده تمام شرایط فوق الاشاره را دارا بوده اما نمی دانم برای دریافت مجوز تاسیس پلیس +10 در استان کرمان شهرستان کهنوج باید به کجا مراجعه کنم لطفا راهنمایی های لازم را مبذول فرمایید.باتشکر
مجوز بگیرم باید به کدام اداره مراجعه کنم
برای ثبت نام اولیه از کجا اقدام کنیم لطفا جواب دهید.
ایا اگر خانمی طلاق گرفته باشه و تمامی نظرات بالا رو داشته باشه مجوز داده می شود؟و چه مدرکی لازم است اگر کارشناسی علوم تربیتی باشم اما سابقه کاری زیادی داشته باشم مجوز داده می شود؟
ممنون میشم جواب بدید
بنده تمام شرایط فوق الاشاره را دارا بوده وبازنشسته ناجا با۳۰ سال تمام سابقه خدمت می باشم لطفا بفرماییدچگونه برای اخذ مجوز مورد نطراقدام کنم.باتسکر
باسلام
احتراما باعنايت باينكه بازنشسته بانك با پست مديريتي،دوسال
سابقه خدمت در جبهه ،مدرك تحصيلي ديپلم ،آشنا به كامپيوتر هستم وساير شرايط را نيز دارا ميباشم لطفا راهنمايي فرماييد به چه سازماني مراجعه نمايم سپاس
در مجوز کسب برخی ادارات دیگر ، شرط تاهل برای دختران مجرد بالای سی سال با تحصیلات تکمیلی را برداشته اند ولی پلیس +10 و امورمشترکین هنوز این شرط غیرممکن را دارد.
جهت اقدام برای تاسیس پلیس +۱۰باید به کجا مراجعه کرد؟
به خانم هم مجوز تاسیس دفتر پلیس + 10 داده میشه یا حتما باید آقا باشه؟؟؟؟؟
من برای گام اول باید کدام اداره برم ؟؟؟
مجوز بگیرم باید به کدام اداره مراجعه کنم
لطفا هزینه اخذ مجوز دفتر خدمات الکترونیک انتطامی را اعلام کنید
با تشکر از زحمات شما
بگید نمیخوایم مجوز بدهیم...