سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت الله خاتمی خبر داد؛

۲۸ و ۲۹ شهریورماه؛ برگزاری سومین اجلاس خبرگان رهبری

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری از برگزاری سومین اجلاس خبرگان رهبری در ۲۸ و ۲۹ شهریورماه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ آیت الله خاتمی،عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری که در محل ساختمان مجلس خبرگان رهبری در قم برگزار شد،با بیان این که اجلاس دوره سوم خبرگان رهبری سه‌شنبه و چهارشنبه ۲۸ و ۲۹ شهریورماه برگزار می شودگفت:سخنرانی افتتاحیه توسط آیت الله جنتی، رئیس مجلس خبرگان رهبری خواهد بود و پس از آن به دلیل اهمیت موضوع مسئله جلسه غیر علنی برگزار می‌شود.

وی افزود:این اجلاس در روز پنج‌شنبه برگزار و پس از حضور  در مرقد امام راحل  با آرمان‌های ایشان تجدید بیعت می شود، دیدار با مقام معظم رهبری از دیگر برنامه های این روز است.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: در طول این سه دوره‌ای که در مجلس خبرگان بودیم مباحثی مطرح شده که هیئت رئیسه تصممیم می‌گیرد تا مسائلی که مورد سوء استفاده دشمنان است غیر علنی باشد و پس از آن ۱۶ نفر از اعضای خبرگان در ۱۵ دقیقه و در ۴ جلسه کاری سخنرانی خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد:‌ در این نطق‌ها نمایندگان خبرگان مسائل کلان کشور به خصوص مباحث مربوط به ولایت را مطرح می‌کنند و ما در این اجلاس مهمان مدعو داریم که شیوه دعوت هم اینچنین است که کمیسیون سیاسی موضوعات مهم قابل طرح را مطرح و گزینه‌ها را پیشنهاد می‌دهند.

آیت الله خاتمی بیان کرد: کمیسیون سیاسی در این اجلاس موضوع نفوذ فرهنگی را مطرح کرد و برخی از چهره‌هایی که در این خصوص کار میدانی و تحقیقی کردند را معرفی کرد که حجت الاسلام علی سعیدی نماینده رهبری در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنرانی خواهند کرد و پس از آن ۵ نفر از اعضا به مدت ۱۰ دقیقه اظهار نظر می‌کنند.

انتهای پیام/ش

سومین اجلاسیه خبرگان رهبری در 28 و 29 شهریور ماه برگزار می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.